logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołaj Rey poprowadzi Pyszne Studio marki Bracia Koral

  PR 08.04.2021, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bracia Koral, startuje z kolejną odsłoną internetowego projektu "Pyszne studio" na kanale YouTube. Gospodarzem tegorocznej edycji kulinarnego show będzie znany i lubiany kucharz – Mikołaj Rey, który zabierze widzów w podróż dookoła świata z lodami Bracia Koral w roli głównej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolaj-rey-poprowadzi-pyszne-studio-marki-bracia-koral,390946,artykul.html

W tym roku w pandemii zrodził się pomysł na nową tematykę cyklu - „Pyszne Studio” zamieni się w kulinarną podróż "dookoła świata z Mikołajem Rejem i deserami Bracia Koral". Zmieniła się też formuła programu – odcinki będą nieco krótsze, tak aby widzowie mogli szybko przygotować desery w swoim domu, a Mikołaj będzie jednocześnie kucharzem i prowadzącym program. Przygotuje desery znane i lubiane pochodzące m.in. z Francji, Włoch, Turcji, Stanów Zjednoczonych, a także Brazylii, czy Meksyku.

- Idea Pysznego Studia powstała w 2019, a jego celem było zmobilizowanie Polaków do tworzenia szybkich, prostych, ale równie smacznych deserów, które każdy może przygotować w domowym zaciszu. W trudnym czasie pandemii, kiedy wszyscy tęsknimy za egzotycznymi podróżami postanowiliśmy „sprowadzić” te dalekie kraje wprost do domów naszych konsumentów … razem z naszymi lodami, bo podróże to nie tylko wyjątkowe miejsca, ale również oryginalne smaki, które możemy odtworzyć w naszym domach - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

W rolach głównych w programie występują nowości marki Bracia Koral - lody cappuccino oraz biszkoptowo-jagodowe z jagodami, a także bestsellery marki takie jak: sernik mamusi, bakaliowe, czy śmietankowe z ciasteczkami.

Cykl rozpocznie się w drugiej połowie kwietnia odcinkiem z deserem prosto z Francji. Kolejne będą pojawiać się w kanałach społecznościowych marki (YouTube, Instagram, Facebook) co dwa tygodnie aż do października br.

Koncepcję i strategię kampanii marki Bracia Koral z udziałem Mikołaja Reya przygotowała wspólnie z działem marketingu PPL Koral agencja SMI Communication.

Źródło: PPL Koral

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764