TCL Polska, drugi producent telewizorów na świecie pod względem globalnej wartości sprzedaży, rozpoczyna współpracę z jednym z najpopularniejszych aktorów w Polsce. Znany z licznych ról filmowych, serialowych oraz teatralnych Mikołaj Roznerski został ambasadorem TCL w Polsce.
Współpraca z Mikołajem Roznerskim, który jest między innymi pasjonatem nowych technologii, ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki TCL wśród polskich odbiorców. Działania będą obejmować komunikację w internecie, w tym w social mediach, oraz w retail. Partnerstwo z młodym, charyzmatycznym artystą, który regularnie występuje na dużym oraz małym ekranie, interesuje się nowinkami technologicznymi i jest aktywny w mediach społecznościowych, idealnie wpisuje się w strategię firmy.
- Aktywność Mikołaja, obecność w produkcjach filmowych i telewizyjnych, w tym w najpopularniejszych polskich serialach ostatnich lat, sprawia, że jego postać jednoznacznie kojarzy się z telewizją. Dzięki współpracy z tym utalentowanym aktorem będziemy mogli w przyjazny sposób przybliżyć naszym klientom markę TCL i wartości, jakie reprezentuje – mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager TCL Polska.
- Interesuję się nowymi technologiami i staram się, na tyle, na ile pozwalają mi na to zajęcia zawodowe, być na bieżąco z wszelkimi nowinkami, które pojawiają się na rynku – mówi Mikołaj Roznerski. - Dzięki współpracy z marką TCL – jednym z liderów rynku elektroniki użytkowej, będę miał okazję poznać ten świat od zaplecza. Produkty TCL wyznaczają najnowsze trendy na światowym rynku technologii; cieszę się, że będę mógł być częścią historii tego koncernu – dodaje.
Umowa o współpracy została podpisana na pół roku, ale TCL już planuje jej kontynuację. Przedstawiciele marki cenią dokonania charyzmatycznego aktora i z przyjemnością będą rozwijać wspólne działania.
Źródło: TCL