logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołaj Sokół dołącza do komentatorów WRC w Motowizji

  PR 16.01.2023, przeczytano 733 razy
ilustracjastrzałka

Rajdowe Mistrzostwa Świata w pełni transmitowane na antenie Motowizji. Przed nami sezon, jakiego jeszcze nie było. Już za kilka dni rusza Rajd Monte Carlo, który rozpocznie zmagania w cyklu WRC. Transmisja komentowana będzie oczywiście po polsku przez znanych i doświadczonych komentatorów, do których dołącza ekspert sportów motorowych, znany z komentowania wyścigów Formuły 1, Mikołaj Sokół!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolaj-sokol-dolacza-do-komentatorow-wrc-w%C2%A0motowizji,398645,artykul.html

Grzegorz Gac, Sławomir Szymczak, Michał Adamiuk, Mikołaj Sokół i Gabriel Borowy skomentują nadchodzący sezon Rajdowych Mistrzostw Świata w Motowizji. W studio pojawią się także goście specjalni, którzy jeszcze bardziej uatrakcyjnią oglądanie i podzielą się swoimi doświadczeniami. Podczas zbliżającego się wielkimi krokami Rajdu Monte Carlo będą to uczestnik tego rajdu, zwycięzca kategorii PWRC z roku 2012 - Michał Kościuszko oraz aktualny drugi wicemistrz Polski w rajdach samochodowych, Kacper Wróblewski.

– Stworzyliśmy naprawdę niesamowity zespół komentatorski i ekspercki, do którego dołączył Mikołaj Sokół, osoba, której fanom motorsportu w Polsce przedstawiać nie trzeba. Jestem przekonany, że wraz z Grzegorzem, Sławomirem, Michałem i Gabrielem, a także gośćmi specjalnymi, zadowolą każdego kibica rajdowego – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

– Czeka mnie pracowity sezon: oczywiście pozostaję przy Formule 1, pokazywanej od tego roku na platformie Viaplay, ale jednocześnie podejmuję nowe, ekscytujące wyzwanie. Rywalizacja w WRC zawsze toczy się na najwyższym poziomie i cieszę się, że wspólnie z polskimi kibicami będziemy mogli przeżywać fantastyczne emocje, związane z walką najlepszych rajdowych załóg świata – w niespotykanym dotąd formacie, ze wszystkimi odcinkami specjalnymi „na żywo” – dodaje Mikołaj Sokół.

Transmisje ze wszystkich odcinków specjalnych Rajdowych Mistrzostw Świata oraz dodatkowych momentów (shakedown, start, meta) będą dostępne na antenie polskiej telewizji Motowizja, która dołączyła do projektu Rally.TV. Motowizja dostępna jest m.in. na platformach Canal+, Orange, UPC, Vectra, Multimedia, Toya czy Inea, a także w internecie na player.pl, Play NOW, WP Pilot czy cda.pl oraz w wielu dobrych sieciach kablowych.

Źródło: Motowizja

www.motowizja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764