logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołaj Stefański przechodzi do Altavia Kamikaze + K2

  PR 10.06.2024, przeczytano 719 razy
ilustracja

Mikołaj Stefański przechodzi z agencji VML Poland do Altavia Kamikaze + K2 i obejmuje funkcję Executive Creative Directora. W VML przez ostatni rok był Creative Directorem (wcześniej – Associate Creative Director).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolaj-stefanski-przechodzi-do-altavia-kamikaze-%2B-k2,404548,artykul.html

Mikołaj Stefański na nowo utworzonym stanowisku Executive Creative Directora pokieruje dwudziestoosobowym zespołem kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2. Będzie współpracował
z Mają Sokół - Creative Director oraz Michaliną Przestrzelską - Associate Creative Director.

Mikołaj Stefański ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży agencyjnej. Zdobywał je m.in. w: VML, Grey Group, FCB Warsaw, Change Serviceplan i DDB Warszawa.

W VML pracował od 2019 roku, ostatnio na stanowisku Creative Director, zarządzając kilkunastoosobową grupą składającą się na 4 teamy kreatywne, pracujące dla klientów regionalnych i lokalnych, w tym m.in. adidas, Kompania Piwowarska (LECH), PepsiCo czy BNP Paribas.

Jest laureatem wielu nagród na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych. Zdobył m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes za kampanię "Smart Bell" dla Axa, Brązowe Effie za Star Wars Elections Campaign dla AXN, Brąz w prestiżowym nowojorskim konkursie The One Show, jak również był nagradzany w konkursach Eurobest, Golden Drum i KTR.

Po akwizycji K2, wiedzieliśmy że potrzebujemy dyrektora kreatywnego, który wydobędzie cały potencjał organizacji. Szukaliśmy osoby już doświadczonej, ale jednocześnie mocno patrzącej w przyszłość i gotowej na duże wyzwania. Mikołaj ma to wszystko! - komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner Altavia Kamikaze + K2.

Źródło: Grupa Altavia

www.altavia-group.com

Dodatkowe informacje:

Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze - agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise - specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.

Grupa Altavia
Altavia to niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów i marek. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 klientów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764