logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołaj Twardowski jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Isobar Poland Group

  PR 01.06.2017, przeczytano 494 razy

W maju do grupy Isobar Polska dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu Head of Data Strategy, Products & Analytics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolaj-twardowski-jako-head-of-data-strategy%2C-products-and-analytics-w-isobar-poland-group,32681,artykul.html

Jako Head of Data Strategy, Products & Analytics w Hypermedia, Twardowski będzie odpowiadał za wypracowanie wspólnej długofalowej strategii rozwoju i planu komercjalizacji dla całego obszaru DATA w Isobar Poland Group oraz w całej grupie Dentsu Aegis Network Polska. Dodatkowo na nowo utworzonym stanowisku Mikołaj będzie zaangażowany w identyfikację podmiotów z obszarów Big Data, Data Automation, Machine Learning na rynku pod kątem partnerstw i/lub akwizycji.

Przed dołączeniem do Isobar Poland Group, Twardowski przez blisko 3 lata pracował dla grupy Wirtualna Polska, gdzie odpowiadał za stworzenie oraz wdrożenie strategii w obszarze wykorzystania big data w produktach reklamowych. W ramach przygotowanego planu rozwojowego stworzył koncepcję, a następnie koordynował rozwój i wprowadzenie platformy do zarządzania danymi (tzw. DMP, nazywanego “Audience Center”) oraz grupy produktów WP Data Power. Zarządzał też zespołem wsparcia sprzedaży w zakresie audience targetingu.

Wcześniej pracował w firmie specjalizującej się w marketingu opartym na danych - Acxiom Polska - na stanowisku Product and Solutions Leader. Ukończył kierunek Bankowości i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764