logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołaj Zglenicki dołączył do zarządu Mediacom

  PR 19.02.2018, przeczytano 710 razy

Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. Oznacza to powrót po 6 latach pracy w domu mediowym Maxus, gdzie również był członkiem zarządu na stanowisku Financial Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolaj-zglenicki-dolaczyl-do-zarzadu-mediacom,35496,artykul.html

Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom po 6 latach pracy w domu mediowym Maxus. Na stanowisku Financial Directora będzie odpowiadał za obszar finansów, commercial oraz compliance.

Mikołaj Zglenicki od 10 lat pracuje w ramach spółek GroupM: w latach 2008-2011 w MediaCom Warszawa, początkowo jako Financial Planning & Analysis Manager, następnie jako Commercial Director z obowiązkami Financial Directora, w latach 2012-2017 w Maxus, jako członek zarządu na stanowisku Financial Directora, zajmując się obszarami finansów, HR i Tradingu.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764