logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołajki w słonecznej Warszawie

  PR 08.09.2014, przeczytano 592 razy
ilustracjastrzałka

W kluczowych dla biznesu warszawskich lokalizacjach pojawiły się hostessy przebrane w świąteczne „Mikołajki” zapraszające na Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań. Akcja prowadzona była dziś rano m.in. na Al. Prymasa Tysiąclecia i Alejach Jerozolimskich i spotkała się z żywym zainteresowaniem oraz zaskoczeniem - zarówno kierowców, jak i przechodniów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolajki-w-slonecznej-warszawie,22563,artykul.html

- Choć lato nie dało jeszcze o sobie zapomnieć, wrzesień w branży reklamowej to najlepszy czas na pierwsze zamówienia gadżetów świątecznych. Chcemy przypomnieć o tym marketerom i zaprosić ich na nasze targi w EXPO XXI, które stanowią doskonałą okazję do zapoznania się z najświeższą ofertą upominków – mówi Robert Załupski z OOH magazine, organizatora targów.

Akcja ambientowa realizowana jest  na terenie Warszawy.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne.  Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
PR Calling, agencja specjalizująca się w obsłudze firm napędzanych innowacjami, rozpoczyna współpracę z najpopularniejszą aplikacją zakupową w Polsce – Listonic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764