logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołajki w słonecznej Warszawie

  PR 08.09.2014, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

W kluczowych dla biznesu warszawskich lokalizacjach pojawiły się hostessy przebrane w świąteczne „Mikołajki” zapraszające na Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań. Akcja prowadzona była dziś rano m.in. na Al. Prymasa Tysiąclecia i Alejach Jerozolimskich i spotkała się z żywym zainteresowaniem oraz zaskoczeniem - zarówno kierowców, jak i przechodniów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolajki-w-slonecznej-warszawie,22563,artykul.html

- Choć lato nie dało jeszcze o sobie zapomnieć, wrzesień w branży reklamowej to najlepszy czas na pierwsze zamówienia gadżetów świątecznych. Chcemy przypomnieć o tym marketerom i zaprosić ich na nasze targi w EXPO XXI, które stanowią doskonałą okazję do zapoznania się z najświeższą ofertą upominków – mówi Robert Załupski z OOH magazine, organizatora targów.

Akcja ambientowa realizowana jest  na terenie Warszawy.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne.  Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy a koronawirus
Pandemia koronawirusa zdominowała ostatnie miesiące życia Polaków i bezpośrednio wpłynęła nie tylko na ich poczucie bezpieczeństwa, ale również stworzyła nowe potrzeby zakupowe czy nawyki konsumpcji mediów. Na pytania o to, jak epidemia odcisnęła się na postawach konsumenckich, odpowiedział zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w...
Niebieski szyld magla zapowiedzią designerskich zmian w Gdyni
Nowy, ręcznie malowany szyld wskazuje wejście do magla przy ulicy Abrahama w Gdyni. Jest to kolejna odsłona działań Stowarzyszenia Traffic Design, jednocześnie projekt otwierający serię realizacji prowadzonych w ramach długofalowego programu współpracy z miastem.
Epson przedstawia SC-F10000: drukarkę sublimacyjną do zastosowań przemysłowych
Firma Epson przedstawia swoją pierwszą 76-calową drukarkę wielkoformatową. SureColor SC-F10000 to zaawansowane urządzenie sublimacyjne opracowane z myślą o rynku produkcji tekstyliów, gdzie wysoka wydajność, szybkość i niezawodność mają kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy. Liczne zastosowania obejmują: modę, odzież sportową, artykuły wyposażenia wnętrz, artykuły...
Ekstraklasa z nowym kontraktem z Adidas
Ekstraklasa przedłuża współpracę ze sprawdzonym partnerem, który od 2014 nieprzerwanie dostarcza oficjalne piłki rozgrywek dla klubów najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Nowa umowa została podpisana na pięć kolejnych sezonów.
Te e-sklepy generują najwięcej ruchu z contentu
Dobrze prowadzone działania SEO są źródłem taniego i wysoko konwertującego ruchu. Ile e-sklepów prowadzi działania content marketingowe i które z nich najwięcej na nich zyskują? Oto wyniki analizy artykułów poradnikowych na stronach e-commerce przeprowadzonej przez Senuto.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764