logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mikołajowa kampania Merlin.pl

  PR 21.11.2013, przeczytano 1950 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyła bożonarodzeniowa kampania sklepu internetowego Merlin.pl. To największa akcja promocyjna w historii tej marki. W związku z nią Merlin.pl zaplanował nie tylko szeroko zakrojone działania ATL i BTL, ale także wprowadził zmiany na stronie internetowej, tworząc specjalne Centrum Prezentowe, gdzie dzięki nowoczesnej wyszukiwarce każdy może znaleźć niebanalne inspiracje na świąteczne upominki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mikolajowa-kampania-merlin.pl,20271,artykul.html

Główne hasło świątecznej akcji – „Prezenty kupuję w Merlin.pl” – bezpośrednio nawiązuje do kampanii wizerunkowej, jaką sklep przeprowadził na początku listopada tego roku. Obecne kreacje są już jednak zdecydowanie bardzie złożone i kolorowe, korespondują także z bożonarodzeniowym klimatem i duchem Świąt.

Chcieliśmy pokazać, jak dużo różnorodnych produktów można znaleźć w naszym sklepie. Dlatego na kreacjach widać nie tyko książki, z którymi do tej pory byliśmy głównie kojarzeni, ale także zabawki, gadżety, artykuły sportowe czy asortyment z działu beauty – mówi Anna Korzycka, Kierownik działu PR Merlin.pl. – Wiemy, że wybór upominków dla najbliższych nie zawsze jest prostym zadaniem. Dlatego aby jak najbardziej ułatwić to naszym klientom, z dużą skrupulatnością przygotowaliśmy Centrum Prezentowe – dodaje. 

Centrum Prezentowe znajduje się pod adresem prezenty.merlin.pl. To miejsce, gdzie każdy może znaleźć inspirację na podarunek świąteczny. W prosty sposób, wybierając odpowiednie kryteria określające wiek, płeć czy zainteresowania, użytkownik otrzymuje listę sugerowanych podarunków dla najbliższych. – Można powiedzieć, że nasze Centrum pełni rolę współczesnego Świętego Mikołaja, który zgaduje, co nasi najbliżsi chcieliby otrzymać i podsuwa nam szereg pomysłów na upominki, które możemy podarować im pod choinkę – dodaje Korzycka.

Świąteczna kampania reklamowa Merlin.pl wystartowała w połowie listopada i potrwa do końca grudnia 2013 roku. W ramach niej marka do swoje promocji wykorzystuje miedzy innymi takie kanały jak outdoor, prasa, radio, telewizja, a także w dużej mierze internet i dostępne w nim narzędzia. 

Źródło: Merlin SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764