logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milczenie złotem w marketingu, czyli kampania z mimami

  PR 27.10.2017, przeczytano 1227 razy
ilustracjastrzałka

Współczesnego konsumenta, odpornego na wszelkie formy reklamy, bardzo trudno zadowolić czymś, co już było. Aby zyskać prawdziwe zainteresowanie i wyróżnić się na tle konkurencji, firmy sięgają po kreatywne, nietypowe formy promocji. Jeden z ciekawszych modeli komunikacji wprowadza właśnie firma KERNAU, oferująca sprzęt AGD i RTV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milczenie-zlotem-w-marketingu%2C-czyli-kampania-z-mimami,34287,artykul.html

W nowej identyfikacji wizualnej kluczową rolę odgrywają mimowie. Współpraca z profesjonalna agencją artystyczną przełożyła się na kilka obszarów działań marketingowych, dzięki którym możliwe będzie dotarcie do nowych grup odbiorców. To swoiste przypieczętowanie wyróżnienia Laur Klienta – Odkrycie Roku 2017, jakie niedawno otrzymała marka KERNAU.

ilustracjastrzałka

Między ciszą a ciszą – eventy

Pierwszym krokiem było zaangażowanie mimów jako animatorów na stoisku KERNAU podczas Targów Max Expo 2017 – jednego z najważniejszych wydarzeń branży AGD, RTV, IT oraz mebli kuchennych. Trzyosobowa rodzina mimów wzbudziła największe zainteresowanie wśród uczestników wydarzenia. Aktorzy-mimowie stworzyli prawdziwie domową atmosferę, skutecznie zachęcając odwiedzających ekspozycję do lepszego poznania urządzeń marki. Hasłem towarzyszącym stoisku oraz późniejszym działaniom promocyjnym stało się odważne stwierdzenie: „Te sprzęty mówią same za siebie”. Obrazuje ono główne wyróżniki produktów KERNAU – polskie pochodzenie, europejska jakość, serwis na miejscu, szeroki asortyment oraz wyłącznie potrzebne funkcje.

Mimo wszystko – nietypowy brand hero

Postaci mimów stały się swoistymi ambasadorami marki – nośnikami głównych, pozytywnych wartości i cech charakterystycznych. W związku z tym są również obecne w innych działaniach komunikacji wizerunkowej. To m.in. obszar social media, materiałów reklamowych – katalogi, ulotki itp. oraz strony internetowej. W planach jest także szerokie wykorzystanie tego konceptu w filmach instruktażowych, produktowych i promocyjnych. Ten odważny model komunikacji stanowi zupełną nowość w branży AGD i RTV, która zazwyczaj wykorzystuje podobne rozwiązania w dziedzinie marketingu.

ilustracjastrzałka

Źródło: KERNAU

www.kernau.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764