logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milena Niedziela wzmacnia agencję Arskom Sport Brokers

  PR 05.09.2020, przeczytano 1420 razy

Po dziesięcioletniej pracy w mediach Milena Niedziela dołączyła do zespołu agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers. Niedziela, która od września 2019 roku była zastępcą szefa działu wydarzenia w redakcji „Faktu”, jako office manager będzie w agencji odpowiedzialna m.in. za organizację i optymalizację procesów wewnętrznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milena-niedziela-wzmacnia-agencje-arskom-sport-brokers,388330,artykul.html

Nowy nabytek Arskom Sport Brokers może się pochwalić imponującym doświadczeniem dziennikarskim. Niedziela karierę zawodową zaczynała w TVN24, gdzie przepracowała ponad cztery lata: najpierw na stanowisku researchera, a następnie jako redaktor. W 2014 roku dołączyła do newsroomu „Faktu”, gdzie zajmowała się pisaniem i redagowaniem artykułów zarówno do wydania papierowego, jak i na stronę internetową Fakt24.pl. Od września 2019 roku była zastępcą szefa działu wydarzenia”.

Niedziela jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. W nowej roli połączy doświadczenie z pracy w mediach z kompetencjami w zarządzaniu i będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie, organizację i optymalizację procesów wewnętrznych agencji.

Milena wnosi do zespołu nie tylko wieloletnie doświadczenie z pracy w mediach, ale również duże umiejętności organizacyjne i rozumienie świata mediów. Będzie w wielu obszarach najważniejszą postacią, a przy tym głównym łącznikiem działów i teamów agencyjnych. Bardzo się cieszę, że zdecydowała się delikatnie przebranżowić i uwierzyć w naszą wizję – mówi Marek Buklarewicz, CEO Arskom Sport Brokers.

To dla mnie nowe i niezwykle ciekawe wyzwanie zawodowe. Przyszedł czas na zmiany, a świat marketingu fascynuje mnie od dłuższego czasu. Dołączam do świetnego zespołu, do którego chcę sporo wnieść, ale też się uczyć – podkreśla Milena Niedziela.

Agencja Arskom działa na rynku od 2012 roku, stawiając sobie za cel przenoszenie do świata biznesu sportowych emocji i wartości. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Do jej kluczowych klientów należą m.in. Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Wilfredo Leon, Kanał Sportowy, Mateusz Borek oraz Krzysztof Stanowski z Grupą Weszło.

Zachowując oba brandy, w czerwcu bieżącego roku firma ogłosiła planowane zbliżenie obu zespołów i powstanie holdingu Arskom Sport Brokers.

Źródło: Arskom Sport Brokers

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764