
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) obejmując stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.
Milena Urbańska związana jest z branżą mediową od 2011 roku, poprzenio z Dentsu i Mindshare. Pierwsze kroki stawiała w agencji digitalowej, później doświadczenie rozwijała w pracy dla klientów, takich jak: General Motors, Microsoft, Lego, Mastrercard czy Mondelez. Zajmowała się kompleksową obsługą klientów w zakresie strategicznego planowania mediów i komunikacji, ale na swoim koncie ma również projekty niestandardowe, w tym produkcje TV. Jej działania zostały docenione nagrodami branżowymi, takimi jak: Golden Arrow czy Kreatura.
W agencji Zenith Milena będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem Zenith Plus prowadzącym kompleksową obsługę mediową dla całego portfolio marek PepsiCo (m.in. Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton Ice Tea).
Źródło: Zenith