logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka dzieli się delikatnością w te Święta

  PR 21.12.2022, przeczytano 439 razy

Trwająca świąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań - zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne Milionerów w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego wielkoformatowych rozmiarów na planie filmu “Listy do M.”. Zimowa aktywacja marki obudowana jest również komunikacją w TV oraz digitalu. Za planowanie i zakup mediów, a także działania niestandardowe odpowiada agencja mediowa Mindshare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milka-dzieli-sie-delikatnoscia-w-te-swieta,398424,artykul.html

W ramach wielokanałowych działań, za pośrednictwem platformy Siepomaga.pl prowadzona jest akcja charytatywna „Podzielmy się delikatnością w te Święta”, z której pozyskane fundusze przeznaczone zostaną na modernizację Domów Pomocy Społecznej, w której przebywają seniorzy. To kolejna odsłona kampanii Milka, która skupiona jest wokół aktywności charytatywnej, pomaganiu i wspieraniu potrzebujących gestami delikatności. Marka od lat angażuje się w działania wpisujące się w jej prospołeczne DNA, jak: pomaganie lokalnym społecznościom i organizacjom charytatywnym.

Zbiórka prowadzona jest wraz z Fundacją Święty Mikołaj, a do współpracy przy nagłośnieniu akcji zaproszeni zostali influencerzy - Marta Żmuda Trzebiatowska, Janina Dailly, Robert Motyka, Anna Czartoryska Niemczycka, Joanna Pachla, Anna Kalczyńska. Środki zebrane za pomocą zbiórki zostaną zasilone dodatkową kwotą 400 tys. zł przez Milkę. Równolegle prowadzone są kampanie w social mediach oraz wspierająca kampania display’owa w Onet.

To jednak nie jedyna akcja mająca na celu zbiórkę środków na szczytny cel. 1 grudnia wyemitowany został specjalny odcinek Milionerów, z udziałem aktorów z filmowej produkcji TVN. Pary Jacek Borusiński i Wojciech Malajkat oraz Agnieszka Dygant i Tomasz Karolak łącznie wygrali 250 tys. zł, które finalnie zasiliły konto fundacji TVN “Nie jesteś sam”.

Oprócz charytatywnego akcentu niestandardowe rozwiązanie zostało również zastosowane na planie najnowszej, 5 części filmu “Listy do M.”. W świątecznym miasteczku odwzorowany został dużych rozmiarów kalendarz adwentowy Milka, wpasowując się idealnie w świąteczny krajobraz scenografii. Premiera filmu miała miejsce 4 listopada i aż do dziś produkcję obejrzało ponad 1,2 mln. widzów, przy czym film w dalszym ciągu jest wyświetlany.

Standardowe działania reklamowe prowadzone są zaś wielokanałowo obejmując zarówno TV, jak również digital. W telewizji emitowany jest 30 sekundowy spot wizerunkowy produkcji Wieden+Kennedy, natomiast w ramach kampanii online postawiono na emisję długich i krótkich spotów na kanale YouTube, kampanię w social mediach (na Facebook’u i Instagramie) oraz kampanię display’ową w aplikacji zakupowej Blix kierującej do sklepu Mondeleza na Allegro i kupslodycze.pl.

Za planowanie i zakup mediów, a także pomysł i realizację akcji charytatywnej, inicjatywę związaną z lokowaniem produktu na planie filmowym “Listów do M.” oraz przeprowadzeniem wyjątkowego wydania Milionerów, odpowiada agencja mediowa Mindshare. Projekt specjalnego odcinka Milionerów oraz produkcji filmowej „Listy do M.” realizowany był we współpracy z TVN Warner Bros Discovery.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764