logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka prezentuje w Zakopanem nietypowy pomnik

  PR 22.03.2021, przeczytano 908 razy
ilustracjastrzałka

Milka, producent czekolady z alpejskiego mleka, w wyjątkowym stylu zbliża się ku końcowi tegorocznego sezonu skoków narciarskich. Po intensywnych miesiącach, podczas których marka zachęcała całą Polskę do tego, aby fani zimowych sportów byli sercem z naszymi, przyszedł czas na wielki finał kampanii, w ramach którego w Zakopanem zaprezentowano wielki pomnik nart z podpisami fanów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milka-prezentuje-w-zakopanem-nietypowy-pomnik,390715,artykul.html

Cała Polska Sercem z Naszymi

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, trzeci rok z rzędu jest Sercem z Naszymi, zachęcając do tego również polskich konsumentów. Chociaż w tym roku z racji obostrzeń pandemicznych marka nie mogła spotkać się z nimi pod skoczniami lub w strefach kibica, ulokowanych przy stokach narciarskich, Milka aktywnie wspierała polskich zawodników, podczas ich sportowych zmagań. Tegoroczna kampania 360°, realizowana pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, objęła m.in. współpracę z partnerami handlowymi (Carrefour, Tesco, Żabka) oraz kampanię digitalową i telewizyjną. Najważniejszym elementem komunikacji była jednak loteria konsumencka, w której odnotowano prawie 300 tysięcy zgłoszeń. Polacy w ramach wyjątkowej akcji mogli wygrać nawet 100 000 zł, a dodatkowo wysłać życzenia i słowa wsparcia polskim zawodnikom, składając podpisy na wirtualnych nartach. Zwieńczeniem loterii, poprzez którą konsumenci mogli dodać skoczkom narciarskim wiatru pod nartami, było odsłonięcie w Zakopanem, tuż przy Wielkiej Krokwi, wielkiego pomniku nart z podpisami zwycięzców.

Pomnik nart w Zakopanem

Sześciometrowy pomnik nart z podpisami zwycięzców, pokazano w sobotę 13 marca w Zakopanem. Jego umieszczenie tuż przy Wielkiej Krokwi nie jest przypadkowe. To właśnie w tym miejscu gromadzą się dziesiątki tysięcy fanów skoków narciarskich, którzy zacięcie dopingują polskich skoczków. Mimo że w tym roku było to niemożliwe, a Polacy kibicowali zawodnikom głównie z domu, Milka w niestandardowy sposób postanowiła upamiętnić wyjątkowy i obfity w sportowe sukcesy sezon. Na pomniku umieszczono podpisy zwycięzców loterii, między innymi takie jak „Zawsze z Wami”, „Dalekich lotów” czy „Sercem z Wami”. Instalacja będzie dostępna przy Wielkiej Krokwi do grudnia 2021 roku. Od teraz aż do kolejnej zimy, każdy kto odwiedzi Zakopane będzie mógł na własne oczy zobaczyć pomnik nart przy Wielkiej Krokwi i sprawdzić, czy znalazły się na nim jego pozdrowienia.

Źródło: Mondelez Polska

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764