logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości

  PR 02.12.2024, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

Rusza świąteczna kampania Milka, która zachęca wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milka-przymyka-oko-na-swiateczne-niedoskonalosci,406692,artykul.html

W najnowszej akcji promującej świąteczne słodycze Milka, marka zdecydowała się na wyjątkowy przekaz. Realizując kolejną odsłonę kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” proponuje świeże spojrzenie na czas okołoświątecznych przygotowań. Dążenie do perfekcji sprawia często, że zapominamy o tym, co w Święta najważniejsze – o czasie spędzanym z najbliższymi.

Na szczęście czekoladowy Mikołaj Milka przymyka oko na rozmaite niedoskonałości i zachęca do tego, żeby go naśladować. W zabawnych historiach Mikołaj Milka przekonuje bohaterów, że nie zawsze warto tracić czas na przygotowywanie idealnych pod każdym względem Świąt. Dzięki odpuszczeniu sobie niedoskonałości, bohaterowie, zyskują czas, który mogą poświęcić na chwile spędzone z najbliższymi.

W ramach kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” Milka przygotowała trzy spoty promocyjne opowiadające o trzech różnych przedświątecznych sytuacjach:

Kampania, na którą składa się seria filmów, animowanych i statycznych bannerów oraz postów w mediach społecznościowych jest prowadzona bardzo szeroko i ma za zadanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Na jej potrzeby przygotowano także branded effect na TikToka – pełną humoru grę „Przymykaj i wybieraj” oraz generator kartek świątecznych, które pomaga pisać MikołAI.

Ideę przygotowała agencja Ogilvy. Za produkcję odpowiadało Black Rabbit. Filmy reżyserował Filip Berendt. Sesję fotograficzną poprowadził Wojciech Rudzki. Postprodukcja zrealizowana przez Hogarth WAW.

Źródło: Mondelez Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atlas Arena na dłużej – Grupa Atlas pozostaje sponsorem tytularnym
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne 5 lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat! Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 000 000 gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
Komfort podsumowuje działania marketingowe 2024
Rok 2024 był przełomowym okresem dla firmy Komfort, odznaczającym się znaczącymi sukcesami zarówno w obszarze innowacyjnych działań marketingowych, jak i w odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, był to czas kreatywności, technologicznego przełomu i budowania jeszcze bliższych relacji z klientami.
Mood Media dla The North Face: immersyjny „Basecamp” w Londynie
Mood Media ogłosiło dziś przełomową współpracę z marką The North Face, której efektem jest transformacja flagowego sklepu outdoorowego giganta na Regent Street w Londynie. Ten innowacyjny projekt wyznacza przyszłość handlu detalicznego, zdobywając nominacje w kategoriach „Duże formaty cyfrowe” oraz „Innowacje w technologii wyświetlania” w ramach Digital Signage Awards...
Kubota przekazała na aukcję WOŚP gigantycznego klapka
Polska marka Kubota po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która 26 stycznia zagra na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Na specjalną aukcję Allegro trafił gigantyczny pluszowy klapek, którego Kubota stworzyła specjalnie z myślą o tej okazji.
Krakowska spółka Sparta Loyalty wdrożyła system lojalnościowy wraz z aplikacją mobilną w ukraińskiej sieci sklepów Kopijoczka. Nowe rozwiązanie pozwoli lepiej identyfikować potrzeby klientów i kierować do nich spersonalizowane kampanie oraz komunikaty. To kolejny duży projekt Sparta Loyalty w Ukrainie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764