logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka startuje z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na Święta”

  PR 20.11.2017, przeczytano 653 razy
ilustracjastrzałka

13 listopada rusza nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. Najmilsza marka po raz kolejny zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Święta. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas! Konsumentów zaskoczy szereg wyjątkowych aktywacji, m.in. niezwykłe wydarzenia w aż 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i pysznymi czekoladowymi upominkami. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio – delikatny kalendarz adwentowy z zupełnie nową, odświeżoną grafiką. Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promować będzie m.in. spot reklamowy „Wehikuł czasu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milka-startuje-z-kampania-_odkryj-magie-oczekiwania-na-swieta_,34541,artykul.html

„Odkryj magię oczekiwania na święta”

Będąca ambasadorem najmilszych emocji marka rusza z czułym przekazem inspirującym do okazywania sobie delikatności nie tylko 24 grudnia, ale również przez cały okres świątecznych przygotowań. Milka przypomina, że warto celebrować każdą chwilę tego wyjątkowego czasu w roku i dzielić się delikatnością z najbliższymi. Dzięki temu odnajdziemy mnóstwo radości w każdym przedświątecznym rytuale, co pozwoli nam odkryć prawdziwą „magię oczekiwania”.

Spot reklamowy

Kampanii towarzyszyć będą znane widzom z ubiegłego roku 60 i 30 sekundowe spoty z chłopcem, który nie może doczekać się Świąt. Bohater konstruuje wehikuł czasu, która ma za zadanie przenieść go do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza” święta. W reklamach marka pokazuje najważniejsze produkty z oferty sezonowej, wśród których szczególne miejsce zajmuje flagowy produkt zimowego portfolio – uwielbiany przez konsumentów kalendarz adwentowy w zupełnie nowej odsłonie. Spoty będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach social media marki.

Outdoor i działania niestandardowe

W ramach kampanii OOH przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty. To jednak nie wszystko. W tym roku marka ponownie stawia na dodatkowe działania outdoorowe, za które odpowiedzialna jest agencja Event Factory. Zasięg niestandardowych aktywności będzie jeszcze większy niż dotychczas.

Od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych aż 9 miast pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w wyjątkowe, interaktywne kalendarze adwentowe o zupełnie nowej, udoskonalonej konstrukcji. Ich głównym zadaniem będzie zatrzymanie na chwilę przechodniów w przedświątecznym pośpiechu, by oddając się zabawie, wspólnie mogli rozpocząć wielkie przedświąteczne odliczanie i odkryć prawdziwą magię oczekiwania na święta. Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie czeka mnóstwo atrakcji: wyzwalająca magię Świąt dźwignia otwierająca okienka kalendarza ze słodkimi niespodziankami, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach oraz Bałwanek rozdający świąteczne kartki, które będzie można wysłać na miejscu akcji. Wydarzeniom towarzyszyć będzie sampling sezonowych produktów Milka.

Do zabawy będzie można się włączyć:

  • 1-10 grudnia w Galerii Krakowskiej (Kraków), CH Posnania (Poznań), Zielonych Arkadach (Bydgoszcz)
  • 13-17 grudnia w Milenium Hall (Rzeszów), CH Manufaktura (Łódź), Galeria Przymorze (Gdańsk),
  • 19-23 grudnia w Galerii Katowickiej (Katowice), Galeria Echo (Kielce), Galerii Warmińskiej (Olsztyn)


Social media

Podobnie jak w zeszłym roku, kampanię wspierać będą także przygotowane przez agencję VML animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja. Wszystkie będzie można usłyszeć na kanale YouTube marki oraz OLV. Na Facebooku pojawią się również dedykowane świątecznej aktywacji kreacje: canvas, cinemagraphy i posty statyczne.

In-store

Oczywiście marka nie zapomniała również o limitowanej edycji zimowych słodkości. Obok wspomnianego wcześniej kalendarza adwentowego w sklepach pojawią się także: czekoladowe kulki Snowbites, Snowballs i Milka Oreo Rounds, czekoladowe figurki (bałwanek i Mikołaj) oraz wyjątkowa biało-mleczna czekolada z kostkami w kształcie choinek. Dodatkowo, w wybranych sieciach sklepów przy zakupie produktów o określonej wartości będzie można otrzymać wyjątkową, metalową puszkę.

- Wraz z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na Święta” pragniemy ponownie zainspirować Polaków do dzielenia się delikatnością przez cały okres świątecznych przygotowań. Chcemy przypomnieć, że magię, czułość i miłość możemy dostrzec w każdym przedświątecznym rytuale, a dobre emocje warto okazywać nie tylko w Boże Narodzenie. W tym roku skala świątecznej kampanii jest jeszcze większa niż dotychczas. Na naszych konsumentów czeka mnóstwo nowości i moc atrakcji –
mówi Łukasz Kozłowski, Brand Manager Milka.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja VML. Za realizację eventów w centrach handlowych – agencja Event Factory. Obsługę social media powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Źródło: Milka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764