logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka z mikołajkowym odcinkiem programu Milionerzy w TVN

  PR 02.12.2020, przeczytano 486 razy

3 grudnia br. o godz. 20:55 na antenie TVN zostanie wyemitowany specjalny, mikołajkowy odcinek popularnego programu Milionerzy, przygotowany we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Jego gośćmi będą prezenterzy znani z porannego pasma stacji Dzień Dobry TVN - Anna Kalczyńska, Paulina Krupińska, Damian Michałowski i Andrzej Sołtysik. Sponsorowana przez Milkę wygrana w programie zostanie w całości przekazana na działalność charytatywną Fundacji TVN. Akcja jest elementem świątecznej kampanii marki pod hasłem „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz kompleksową realizację projektu dotyczącego programu Milionerzy odpowiada Mindshare Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milka-z-mikolajkowym-odcinkiem-programu-milionerzy-w-tvn,389408,artykul.html

Celem świątecznej kampanii marki Milka jest zainspirowanie do okazywania czułości oraz bezinteresowności wobec innych w czasie Świąt Bożego Narodzenia. To właśnie w tym okresie troska oraz wzajemna życzliwość mają szczególne znaczenie - zwłaszcza w tym roku.

- W trakcie ostatnich trudnych miesięcy często słyszeliśmy lub sami spotykaliśmy się z drobnymi gestami życzliwości. W ramach trwającej kampanii chcemy zachęcić ludzi do wyrażenia wdzięczności za wsparcie, które otrzymali. Okres zbliżających się Świąt to dobry moment, aby docenić osoby z wielkim sercem tzw. „Mikołajów dnia codziennego”, np. obdarowując ich drobnym upominkiem, który sprawi przyjemność – mówi Łukasz Kozłowski, Senior Brand Manager Chocolate, Mondelez Polska.

- Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem zależało nam, aby jak najmocniej podkreślić ideę stojącą za świąteczną kampanią Milki. Dlatego też poza standardowymi działaniami reklamowymi nawiązaliśmy współpracę z TVN i programem Milionerzy, podczas którego marka podaruje też „coś wymiernie dobrego” od siebie. Wygrana, której jest sponsorem, zostanie w pełni przekazana Fundacji TVN – mówi Maciej Świątek, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.

W odcinku specjalnym programu Milionerzy, którego partnerem została Milka, wezmą udział prezenterzy Dzień Dobry TVN: Anna Kalczyńska, Paulina Krupińska, Damian Michałowski i Andrzej Sołtysik. Upominkami dla uczestników programu będą świąteczne słodycze Milki. Marka będzie widoczna również w oprawie wizualnej odcinka – w jego kluczowych momentach kolory wybranych elementów studia przybiorą charakterystyczną dla tego brandu barwę lillac.

Premiera odcinka odbędzie się w czwartek 3 grudnia br. o godz. 20:55 na antenie głównej stacji TVN. Powtórkę programu będzie można obejrzeć w niedzielę 6 grudnia br. o godz. 14:15. Promocja wydania specjalnego Milionerów jest wspierana wejściami w Dzień Dobry TVN. Z kolei relacja zza kulis jego produkcji zostanie pokazana w programie Co za Tydzień.

Mikołajkowy odcinek Milionerów, sygnowany marką Milka, jest elementem świątecznej kampanii brandu pod hasłem „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”, która wystartowała w połowie listopada. Działania reklamowe są prowadzone na nośnikach OOH, w telewizji i w kanale digital. Aktywności objęły również współpracę z influencerami.

Planowaniem, zakupem mediów oraz kompleksową realizacją niestandardowej współpracy z TVN w ramach programu Milionerzy zajął się Mindshare Polska. Za stworzenie idei kreatywnej kampanii oraz realizację formatów reklamowych odpowiada Ogilvy Polska.

Źródło: Mondelez Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764