logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milka z programem „Miłe Wieści” w TVN

  PR 21.04.2021, przeczytano 238 razy
ilustracja

9 kwietnia br. rozpoczęła się emisja programu „Miłe wieści”, przygotowanego we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Audycję można oglądać na antenach stacji TVN, TVN7 oraz TTV. W jej ramach prowadzący – Marcin Prokop i jego pomocnicy pokazują pozytywne wydarzenia, które przywracają wiarę w czułość, bezinteresowność drugiego człowieka. Za koordynację realizacji projektu oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milka-z-programem-_mile-wiesci_-w-tvn,391156,artykul.html

Miłe wieści” to radosny program o małych gestach delikatności, wprawiających świat w pozytywne obroty oraz kulisach powstawania dobrych newsów w kameralnej redakcji pod wodzą Marcina Prokopa. Celem projektu jest stworzenie przestrzeni promującej pozytywne wiadomości i tym samym przełamanie natłoku negatywnych informacji, z którym mamy do czynienia w obecnych czasach. Widzowie mają możliwość współtworzenia audycji w ramach konkursu. Mogą nadsyłać filmy lub zdjęcia pokazujące gesty delikatności oraz zdarzenia, które podnoszą na duchu. Jury codziennie nagradza jedno zgłoszenie, a jego autor otrzymuje zestaw słodyczy Milka. Wybrane prace są prezentowane w programie „Miłe wieści”.

Premierowe odcinki audycji zostały wyemitowane 9 kwietnia br. na antenach TVN oraz TVN7 i osiągnęły wysoki udział w oglądalności na poziomie kolejno 9,4% i 7,1%. Do końca maja program można oglądać w piątki o godz. 20:05 w TVN i o godz. 20:30 w TVN7, a także w poniedziałki o godz. 20:30 w TTV oraz na player.pl.

Działania reklamowe, promujące audycję „Miłe wieści” oraz towarzyszący jej konkurs, objęły telewizję oraz media społecznościowe. Spot w wersji 30’’ jest emitowany na antenie TVN. Za produkcję programu oraz stworzenie koncepcji kreatywnej spotu i jego realizację odpowiada TVN. Planowaniem, koordynacją projektu zajął się dział Invention Mindshare Polska, za zakup mediów odpowiada zespół Kliencki Mindshare Polska. Kreacje w mediach społecznościowych oraz bilbordy sponsorskie stworzyła agencja Ogilvy Polska.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.
Tomasz Bocheński nagrodzony przez Society for News Design
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, jako jedyny z Polski, został nagrodzony w największym i najbardziej prestiżowym konkursie projektowania prasowego Best of Print News Design. Konkurs jest organizowany przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych.
„Monika Olejnik. Otwarcie” – nowy program dziennikarki w TVN24 Go
10 maja w TVN24 GO zadebiutował premierowy odcinek nowego programu "Monika Olejnik. Otwarcie". To autorski cykl wywiadów, w którym dziennikarka, znana z bezkompromisowych dyskusji z najważniejszymi politykami w kraju, zaprasza do szczerej rozmowy ludzi kultury, sztuki, sportu oraz nauki. Goście opowiedzą o swoich spostrzeżeniach dotyczących otaczającej nas...
Business Insider uruchamia platformę Business Insider TRENDS, która będzie skupiać aktywności dotyczące trendów w biznesie i technologii zmieniających biznes. Wśród podejmowanych inicjatyw w ramach platformy Business Insider TRENDS znajdzie się cykl konferencji on-line, publikacja raportu Business Insider Global Trends Report o światowych trendach, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764