logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Millennium Docs Against Gravity i spot Banku Millennium

  PR 17.04.2025, przeczytano 397 razy
ilustracja

Z okazji 20-lecia mecenatu nad festiwalem Millennium Docs Against Gravity, Bank Millennium przygotował wyjątkowy spot wizerunkowy, w którym mówi o współpracy z festiwalem przez te dwie dekady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/millennium-docs-against-gravity-i-spot-banku-millennium,408474,artykul.html

Millennium Docs Against Gravity to najważniejszy projekt kulturalny w ramach mecenatu banku. Bank jest też fundatorem Nagrody Głównej, o którą walczą najlepsze filmy wydarzenia. MDAG jest obecnie jednym z największych festiwali filmowych w Polsce i drugim co do wielkości festiwalem filmów dokumentalnych w Europie.

To już 20 lat nieprzerwanej współpracy banku i festiwalu. Przez te lata wspólnie obserwowaliśmy, jak zmienia się świat - to co ludzi zbliża i dzieli, co kochają i o co walczą, czego szukają i dokąd zmierzają. Wiele się w tym czasie zmieniło, ale jedno pozostało niezmienne – wsparcie Banku Millennium dla Millennium Docs Against Gravity – mówi Iwona Jarzębska, dyrektorka Departamentu Public Relations w Banku Millennium. - To dla nas duma i radość, że możemy towarzyszyć festiwalowi, który przez te lata stale się rozwijał, zyskiwał na znaczeniu, by w 2024 roku trafić na listę festiwali kwalifikujących do Oscara® w kategorii Najlepszy pełnometrażowy film dokumentalny. Dzięki temu Grand Prix – Nagroda Banku Millennium, przyznawana podczas festiwalu, stała się jeszcze istotniejsza, ponieważ od tego roku otwiera drogę do najważniejszych nagród w świecie filmu – dodaje Iwona Jarzębska.

MDAG odgrywa niezwykle istotną rolę w trudnym, dynamicznie zmieniającym się świecie, przybliżając widzom szerokie spektrum współczesnych zjawisk – od ekologii, przez politykę, psychologię, prawa człowieka, sztukę (także awangardową), popkulturę oraz relacje rodzinne. Festiwal skłania do głębokiej refleksji nad stanem dzisiejszego świata, poruszając najistotniejsze i najbardziej aktualne tematy i problemy. Jest też przestrzenią dla grup społecznie wykluczonych, ułatwia dostęp do świata kultury i debaty społecznej w bardzo szerokim zakresie. Jest platformą do dyskusji i wymiany myśli.

Bank niezwykle ceni dobór filmów festiwalowych oraz różnorodność i wszechstronność poruszanych w nich tematów. Wśród nich szczególnie istotne są dla nas te dotyczące ochrony planety – klimatu i środowiska naturalnego, różnorodności, wsparcia lokalnych społeczności. Idee te towarzyszą Grupie Banku Millennium od dawna.

Spot wizerunkowy Banku Millennium można obejrzeć na kanale banku na YouTube https://youtu.be/I3FvjRWP-po. Materiał emitowany będzie w kinach przed pokazami festiwalowymi oraz w ramach kampanii banku promującej festiwal w mediach społecznościowych oraz wybranych, dopasowanych kontekstowo serwisach internetowych. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Historia Banku Millennium jest nierozerwalnie związana z kulturą. Od początku swojej działalności biznesowej czyli od blisko 40 lat bank angażuje się w udostępnianie i upowszechnianie kultury w Polsce. Wspiera przedsięwzięcia kulturalne o zasięgu ogólnopolskim i lokalnym. Jest mecenasem kultury 360°, promuje sztukę w niemal wszystkich jej formach, m.in.: film, muzykę, teatr, fotografię i malarstwo, rzeźbę, literaturę i performance. Sięga po kulturę niszową i popularną, jest z założenia partnerem długofalowym. Wsparcie na tym polu pozostaje dla banku bardzo istotne.

Więcej o mecenacie banku na stronie: www.bankmillennium.pl/o-banku/centrum-prasowe/mecenat-kultury

22. edycja Millennium Docs Against Gravity odbędzie się w dniach 9 - 18 maja w kinach w Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Bydgoszczy oraz od 20 maja do 2 czerwca online na mdag.pl.

Źródło: Bank Millennium SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764