logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miloo Home dołączyło do grona klientów Circlewise

  PR 27.04.2021, przeczytano 334 razy

Miloo Home, marka należąca do portfolio Home Invest International, specjalizująca się w sprzedaży na polskim rynku mebli oraz akcesoriów wnętrzarskich, zostało nowym klientem agencji Circlewise. Start współpracy jest wynikiem wygranego przez Circlewise konkursu ofert. Miloo Home posiada 11 salonów w największych polskich miastach, a celem współpracy z Circlewise jest mocne rozwinięcie sprzedaży w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miloo-home-dolaczylo-do-grona-klientow-circlewise,391239,artykul.html

Miloo Home oferuje wyselekcjonowane kolekcje mebli (domowych i ogrodowych), tekstyliów, oświetlenia i dekoracji w różnych stylach, a główne motto jakie przyświeca marce to „Every home has a story”.

- Marka Miloo Home posiada 11 ekskluzywnych salonów w największych polskich miastach, a od niedawna zdecydowała się postawić również mocno na sprzedaż internetową. Circlewise ma wesprzeć markę w szeroko pojętym obszarze działań performance marketing, wspomagając tym samym dynamiczną rozbudowę kanału e-commerce – mówi Iga Aksamit, Dyrektor Marketingu w Miloo Home.

Umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, a jest wynikiem wygranego przez Circlewise konkursu ofert.

Cele współpracy są zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowo-świadomościowe, przy czym głównym celem jest dynamiczna rozbudowa e-commerce marki Miloo Home.

Zakres współpracy zakłada wykorzystywanie bardzo różnorodnych narzędzi, takich jak np. dynamiczne kreacje display w portalach horyzontalnych i na serwisach tematycznych, e-mailingi czy obecność w porównywarkach (m.in. Homebook czy Ceneo), serwisach rabatowych i cashbackach – tego typu działania będą zwiększać skalę sprzedaży online. Jednocześnie równolegle prowadzone będą działania typu content commerce, czyli np. przygotowywanie i publikacja artykułów sponsorowanych przedstawiających najnowsze trendy w urządzaniu tarasów (m.in. serwis weranda.pl, czasnawnetrze.pl itp.), które będą budować rozpoznawalność oferty e-sklepu Miloo Home wśród grupy docelowej i zwiększać świadomość marki w kategorii rynkowej „dom i ogród”.

Docelowo Circlewise zajmie się regularnym prowadzeniem programu partnerskiego oraz działaniami w obszarze pozyskiwania użytkowników (bazy potencjalnych klientów marki Miloo) i klientów.

Źródło: Circlewise AS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764