logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Miłosna rewolucja w wirtualnym świecie

  PR 15.02.2019, przeczytano 405 razy

Najnowsze dane z GlobalWebIndex pokazują, że przeciętny użytkownik korzysta z Internetu około 6 godzin dziennie. Niemal 1/5 polskich związków miała swój początek w Internecie. Wraz ze zmieniającą się technologią zmieniają się nasze zwyczaje. Również te związane z poszukiwaniem miłości online. Prognozuje się, że do 2020 roku liczba osób korzystających z różnych form internetowych randek wzrośnie do 331 milionów. W Polsce będzie to 3,6 miliona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milosna-rewolucja-w-wirtualnym-swiecie,381258,artykul.html

Oto 5 trendów, które zdaniem twórców aplikacji Royals App, zmieniły w ostatnim roku model randkowania w wirtualnej rzeczywistości.

1: Mobile rządzi

Zgodnie z badaniami LivePerson Inc, ponad 65 proc. millenialsów i przedstawicieli generacji Z zamiast osobistego kontaktu z drugim człowiekiem wybiera komunikację za pośrednictwem urządzeń elektronicznych. Potwierdza to popularność mediów społecznościowych, których, liczba użytkowników, zgodnie z danymi We Are Social i Hootsuite, w 2018 wzrosła do 280 milionów. Obecnie korzysta z nich aż 45% populacji. 42% z nich robi to pośrednictwem urządzeń mobilnych. To sprawia, że miłości i nowych znajomości także szukamy za pomocą aplikacji. Wybieramy je chętniej niż tradycyjne portale randkowe.

2: Z aplikacji korzysta więcej mężczyzn niż kobiet

Wśród osób randkujących online najwięcej jest tych między 25 a 34 rokiem życia. Co ciekawe, głównie są to mężczyźni. Stanowią oni globalnie około 65% użytkowników portali randkowych. Wśród powodów, dla których wybierają ten kanał do nawiązywania znajomości wymieniają takie czynniki jak: wygoda użytkowania, krótki czas potrzebny na nawiązanie relacji, czy brak ograniczeń w kontekście miejsca poszukiwań.

3: Oczekujemy czegoś więcej

Aplikacje randkowe to nie tylko sposób na znalezienie drugiej połówki. Korzystanie z nich jest dla wielu użytkowników elementem spędzania czasu wolnego. Z tego powodu oczekują od twórców dodatkowych funkcji, dzięki którym chętniej uruchamiają daną aplikację. - Obserwując zachowania naszych użytkowników na całym świecie zauważyliśmy, że oczekują od aplikacji randkowych czegoś więcej niż tylko zaprezentowania potencjalnych partnerów i możliwości nawiązania z nimi wirtualnego kontaktu – mówi Tomasz Henel, twórca aplikacji Royals App. - By podkręcić emocje i zwiększyć zaangażowanie wprowadziliśmy element grywalizacji. Dzięki niej kobiety i mężczyźni oprócz szansy znalezienia dopasowanej do swoich preferencji drugiej połówki biorą udział w intrygującej grze. Najlepsi są nagradzani – dodaje.

4: Szukamy podobnych do siebie

Cechą charakterystyczną millenialsów – a zatem osób, które aktualnie stanowią większość użytkowników aplikacji i portali randkowych - są wysokie aspiracje w stosunku do otaczającego świata, ale też do samych siebie. - Nasi użytkownicy chcą osiągać sukcesy. Chcą też spotykać się z ludźmi, którzy podobnie jak oni mają wysokie wymagania w stosunku do swojego otoczenia – komentuje Tomasz Henel. - Właśnie dlatego osoby korzystające z aplikacji randkowych często nie tylko poszukują idealnego „dopasowania”, ale również porównują się z innymi, obserwując profile potencjalnych konkurentów w mediach społecznościowych – dodaje.

5: Swiping przechodzi do lamusa

Jak zauważają twórcy Royals App w ostatnich latach popularność zdobywały aplikacje wykorzystujące mechanizm „swipe”. Ich model działania było prosty - wystarczy jedno kliknięcie, by zaakceptować lub odrzucić prezentowaną na ekranie sylwetkę kobiety lub mężczyzny. Po zaakceptowaniu profilu możliwe jest wejście w interakcję i nawiązanie znajomości. Analizy pokazały jednak, że mechanizm ten nie służył do budowania długofalowych relacji – takich, jakich poszukuje część użytkowników portali i aplikacji randkowych, a raczej krótkich, często przyjacielskich kontaktów.

Źródło: Royals App

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764