Miłosz Cielniak obejmie stanowisko Communications & Business Dyrektora w agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe), dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji.
Miłosz Cielniak posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży komunikacji mediowej, ze spacjalizacją w planowaniu i zakupie mediów online i offline. Związany ostanio z domem mediowym OMD, swoje doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi markami jak NIVEA (Beiersdorf), McDonald’s, Tchibo, Hortex, Warner Bros., UPC, Polbank oraz ETI. Laureat wielu branżowych nagród za kampanie dla klientów, a wśród nich m.in.: złote Mixx Awards 2022 i brązowe Effie 2022, brązowe Effie 2015 czy trzy srebrne Effie w 2012, 2013 i 2017 roku.
W agencji mediowej Zenith Miłosz Cielniak będzie odpowiadał za kierowanie i rozwój struktury hubowej wspierającej dywizję Disney+ w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Rumunii.
Źródło: Publicis Groupe