logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miłosz Cielniak przechodzi do agencji mediowej Zenith

  PR 19.05.2023, przeczytano 800 razy
ilustracja

Miłosz Cielniak obejmie stanowisko Communications & Business Dyrektora w agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe), dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milosz-cielniak-przechodzi-do-agencji-mediowej-zenith,400036,artykul.html

Miłosz Cielniak posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży komunikacji mediowej, ze spacjalizacją w planowaniu i zakupie mediów online i offline. Związany ostanio z domem mediowym OMD, swoje doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi markami jak NIVEA (Beiersdorf), McDonald’s, Tchibo, Hortex, Warner Bros., UPC, Polbank oraz ETI. Laureat wielu branżowych nagród za kampanie dla klientów, a wśród nich m.in.: złote Mixx Awards 2022 i brązowe Effie 2022, brązowe Effie 2015 czy trzy srebrne Effie w 2012, 2013 i 2017 roku.

W agencji mediowej Zenith Miłosz Cielniak będzie odpowiadał za kierowanie i rozwój struktury hubowej wspierającej dywizję Disney+ w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Rumunii.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”
Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764