logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miłosz Cielniak przechodzi do agencji mediowej Zenith

  PR 19.05.2023, przeczytano 382 razy
ilustracja

Miłosz Cielniak obejmie stanowisko Communications & Business Dyrektora w agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe), dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milosz-cielniak-przechodzi-do-agencji-mediowej-zenith,400036,artykul.html

Miłosz Cielniak posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży komunikacji mediowej, ze spacjalizacją w planowaniu i zakupie mediów online i offline. Związany ostanio z domem mediowym OMD, swoje doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi markami jak NIVEA (Beiersdorf), McDonald’s, Tchibo, Hortex, Warner Bros., UPC, Polbank oraz ETI. Laureat wielu branżowych nagród za kampanie dla klientów, a wśród nich m.in.: złote Mixx Awards 2022 i brązowe Effie 2022, brązowe Effie 2015 czy trzy srebrne Effie w 2012, 2013 i 2017 roku.

W agencji mediowej Zenith Miłosz Cielniak będzie odpowiadał za kierowanie i rozwój struktury hubowej wspierającej dywizję Disney+ w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Rumunii.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Laureaci 15. edycji konkursu POS Stars na najlepszy display reklamowy
Podczas targów Festiwal Marketingu, które odbyły się 13 i 14 września w EXPO XXI Warszawa, miała miejsce 15. Jubileuszowa edycja konkursu na najlepszy display reklamowy POS STARS.
Cube Group & SEMSTORM & WhitePress zapraszają na bezpłatny webinar. Chcesz poznać genialne sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki działaniom SEO&Contentu? Już 27 września o 10:00 zarezerwuj swój czas w kalendarzu na bezpłatny webinar organizowany przez Cube Group, SEMSTORM i WhitePress. Zebraliśmy ekspertów z branży, którzy podzielą się swoją...
Golden Drum 2023: więcej zgłoszeń do konkursu
Festiwal Golden Drum odnotowuje wzrost liczby zgłoszeń, przy czym największą liczbę prac zgłosiła Ukraina, a następnie Rumunia, Polska, Słowacja, Węgry i Bułgaria. Ponad połowa kreatywnych rozwiązań pochodziła od niezależnych agencji. Liczba zgłoszeń w sekcji Creative Media Excellence przekroczyła oczekiwania kapituły konkursu. Zwycięzcy Golden Drum zostaną ogłoszeni...
Pro Experts Days to wydarzenie organizowane przez ekspertów branży digital marketingu, kierowane do środowiska marketingowego i biznesowego. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął IAB Polska.
Mbank: technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764