logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki: Rozwiązania do druku cyfrowego na Remadays Warsaw 2019

  PR 04.02.2019, przeczytano 1489 razy
ilustracjastrzałka
Mimaki JFX200 - 2513 Large Format UV LED Flatbed Printer

Mimaki zaprasza gości RemaDays do zapoznania się z gamą rozwiązań zwiększających rentowność oraz zapowiada ekskluzywną ofertę specjalną


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki%3A-rozwiazania-do-druku-cyfrowego-na-remadays-warsaw-2019,381092,artykul.html

Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących ogłasza, że na targach RemaDays Warsaw (13-15 lutego 2019, PTAK Warsaw Expo) będzie reprezentowany przez trzech partnerów. Wieloletni dystrybutorzy Mimaki: Reprograf (stoisko N7, hala F), Sico Polska (stoisko O7, hala F) i Teba (stoisko N3, hala F) zademonstrują, w jaki sposób dostawcy usług druku mogą korzystać z wysokiej jakości technologii poligraficznych Mimaki, oferujących wiodącą na rynku produktywność i wszechstronność w celu zwiększenia rentowności i stworzenia nowych możliwości zastosowań.

Na stoisku firmy Reprograf będzie można zapoznać się z drukarką UV z płaskim łożem UJF-7151plus, drukującą bezpośrednio na przedmiotach. To nowoczesne i wydajne urządzenie idealnie sprawdzi się w produkcji wysokiej jakości materiałów promocyjnych, identyfikatorów i spersonalizowanych upominków. Firma Reprograf zaprezentuje również w pokazach pracy na żywo wysoko wyspecjalizowaną drukarkę UCJV300-160 UV, drukującą z roli na rolę.

Na stoisku Sico Polska pracować będzie płaska drukarka UV LED JFX200-2513, zapewniająca niezrównane możliwości zwiększenia potencjału profesjonalnych firm z branży reklamowej i oznakowań. Drukarka oferuje nieograniczone możliwości twórcze poprzez zróżnicowany wybór atramentów - w tym białych i przezroczystych - oraz szeroki wachlarz podłoży. Na stoisku Sico Polska zaprezentowane zostaną również wielokrotnie nagradzana drukarka do produkcji oznakowań UCJV300-160 oraz drukarka do bezpośredniego zadrukowywania przedmiotów UJF-6042MKII.

Idealna do tkanin wnętrzarskich, odzieży sportowej oraz ubrań, flag czy tkanin dekoracyjnych - najnowsza drukarka sublimacyjna Mimaki - TS55-1800 będzie centralnym punktem ekspozycji firmy Teba. Oferująca nieprzerwaną pracę, drukarka ta jest przeznaczona dla użytkowników wymagających wysokiej wydajności i wysokiej jakości druku. Teba zaprezentuje również drukarkę UJF-6042MKII do bezpośredniego zadruku przedmiotów oraz drukarkę do produkcji oznakowań UCJV300-160.

- RemaDays oferuje naszym partnerom fantastyczną okazję do zademonstrowania nowych możliwości zastosowań i zwiększenia rentowności dzięki zróżnicowanej gamie drukarek firmy Mimaki - komentuje Ronald van den Broek, dyrektor ds. sprzedaży w regionie EMEA w firmie Mimaki. - Bez względu na to, czy Państwa firma dostarcza oznakowania, produkty promocyjne czy tekstylia, mamy produkt, który spełni Państwa wymagania. Dodatkowo na RemaDays będą dostępne ekskluzywne, specjalne oferty dla odwiedzających, które ujawnimy dopiero na targach.

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764