logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki: Rozwiązania do druku cyfrowego na Remadays Warsaw 2019

  PR 04.02.2019, przeczytano 428 razy
ilustracjastrzałka
Mimaki JFX200 - 2513 Large Format UV LED Flatbed Printer

Mimaki zaprasza gości RemaDays do zapoznania się z gamą rozwiązań zwiększających rentowność oraz zapowiada ekskluzywną ofertę specjalną


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki%3A-rozwiazania-do-druku-cyfrowego-na-remadays-warsaw-2019,381092,artykul.html

Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących ogłasza, że na targach RemaDays Warsaw (13-15 lutego 2019, PTAK Warsaw Expo) będzie reprezentowany przez trzech partnerów. Wieloletni dystrybutorzy Mimaki: Reprograf (stoisko N7, hala F), Sico Polska (stoisko O7, hala F) i Teba (stoisko N3, hala F) zademonstrują, w jaki sposób dostawcy usług druku mogą korzystać z wysokiej jakości technologii poligraficznych Mimaki, oferujących wiodącą na rynku produktywność i wszechstronność w celu zwiększenia rentowności i stworzenia nowych możliwości zastosowań.

Na stoisku firmy Reprograf będzie można zapoznać się z drukarką UV z płaskim łożem UJF-7151plus, drukującą bezpośrednio na przedmiotach. To nowoczesne i wydajne urządzenie idealnie sprawdzi się w produkcji wysokiej jakości materiałów promocyjnych, identyfikatorów i spersonalizowanych upominków. Firma Reprograf zaprezentuje również w pokazach pracy na żywo wysoko wyspecjalizowaną drukarkę UCJV300-160 UV, drukującą z roli na rolę.

Na stoisku Sico Polska pracować będzie płaska drukarka UV LED JFX200-2513, zapewniająca niezrównane możliwości zwiększenia potencjału profesjonalnych firm z branży reklamowej i oznakowań. Drukarka oferuje nieograniczone możliwości twórcze poprzez zróżnicowany wybór atramentów - w tym białych i przezroczystych - oraz szeroki wachlarz podłoży. Na stoisku Sico Polska zaprezentowane zostaną również wielokrotnie nagradzana drukarka do produkcji oznakowań UCJV300-160 oraz drukarka do bezpośredniego zadrukowywania przedmiotów UJF-6042MKII.

Idealna do tkanin wnętrzarskich, odzieży sportowej oraz ubrań, flag czy tkanin dekoracyjnych - najnowsza drukarka sublimacyjna Mimaki - TS55-1800 będzie centralnym punktem ekspozycji firmy Teba. Oferująca nieprzerwaną pracę, drukarka ta jest przeznaczona dla użytkowników wymagających wysokiej wydajności i wysokiej jakości druku. Teba zaprezentuje również drukarkę UJF-6042MKII do bezpośredniego zadruku przedmiotów oraz drukarkę do produkcji oznakowań UCJV300-160.

- RemaDays oferuje naszym partnerom fantastyczną okazję do zademonstrowania nowych możliwości zastosowań i zwiększenia rentowności dzięki zróżnicowanej gamie drukarek firmy Mimaki - komentuje Ronald van den Broek, dyrektor ds. sprzedaży w regionie EMEA w firmie Mimaki. - Bez względu na to, czy Państwa firma dostarcza oznakowania, produkty promocyjne czy tekstylia, mamy produkt, który spełni Państwa wymagania. Dodatkowo na RemaDays będą dostępne ekskluzywne, specjalne oferty dla odwiedzających, które ujawnimy dopiero na targach.

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764