logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki: Rozwiązania do druku cyfrowego na Remadays Warsaw 2019

  PR 04.02.2019, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka
Mimaki JFX200 - 2513 Large Format UV LED Flatbed Printer

Mimaki zaprasza gości RemaDays do zapoznania się z gamą rozwiązań zwiększających rentowność oraz zapowiada ekskluzywną ofertę specjalną


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki%3A-rozwiazania-do-druku-cyfrowego-na-remadays-warsaw-2019,381092,artykul.html

Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących ogłasza, że na targach RemaDays Warsaw (13-15 lutego 2019, PTAK Warsaw Expo) będzie reprezentowany przez trzech partnerów. Wieloletni dystrybutorzy Mimaki: Reprograf (stoisko N7, hala F), Sico Polska (stoisko O7, hala F) i Teba (stoisko N3, hala F) zademonstrują, w jaki sposób dostawcy usług druku mogą korzystać z wysokiej jakości technologii poligraficznych Mimaki, oferujących wiodącą na rynku produktywność i wszechstronność w celu zwiększenia rentowności i stworzenia nowych możliwości zastosowań.

Na stoisku firmy Reprograf będzie można zapoznać się z drukarką UV z płaskim łożem UJF-7151plus, drukującą bezpośrednio na przedmiotach. To nowoczesne i wydajne urządzenie idealnie sprawdzi się w produkcji wysokiej jakości materiałów promocyjnych, identyfikatorów i spersonalizowanych upominków. Firma Reprograf zaprezentuje również w pokazach pracy na żywo wysoko wyspecjalizowaną drukarkę UCJV300-160 UV, drukującą z roli na rolę.

Na stoisku Sico Polska pracować będzie płaska drukarka UV LED JFX200-2513, zapewniająca niezrównane możliwości zwiększenia potencjału profesjonalnych firm z branży reklamowej i oznakowań. Drukarka oferuje nieograniczone możliwości twórcze poprzez zróżnicowany wybór atramentów - w tym białych i przezroczystych - oraz szeroki wachlarz podłoży. Na stoisku Sico Polska zaprezentowane zostaną również wielokrotnie nagradzana drukarka do produkcji oznakowań UCJV300-160 oraz drukarka do bezpośredniego zadrukowywania przedmiotów UJF-6042MKII.

Idealna do tkanin wnętrzarskich, odzieży sportowej oraz ubrań, flag czy tkanin dekoracyjnych - najnowsza drukarka sublimacyjna Mimaki - TS55-1800 będzie centralnym punktem ekspozycji firmy Teba. Oferująca nieprzerwaną pracę, drukarka ta jest przeznaczona dla użytkowników wymagających wysokiej wydajności i wysokiej jakości druku. Teba zaprezentuje również drukarkę UJF-6042MKII do bezpośredniego zadruku przedmiotów oraz drukarkę do produkcji oznakowań UCJV300-160.

- RemaDays oferuje naszym partnerom fantastyczną okazję do zademonstrowania nowych możliwości zastosowań i zwiększenia rentowności dzięki zróżnicowanej gamie drukarek firmy Mimaki - komentuje Ronald van den Broek, dyrektor ds. sprzedaży w regionie EMEA w firmie Mimaki. - Bez względu na to, czy Państwa firma dostarcza oznakowania, produkty promocyjne czy tekstylia, mamy produkt, który spełni Państwa wymagania. Dodatkowo na RemaDays będą dostępne ekskluzywne, specjalne oferty dla odwiedzających, które ujawnimy dopiero na targach.

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764