logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki: rozwiązania do druku na tekstyliach na Innovate Textile & Apparel Virtual Trade Show

  PR 07.10.2020, przeczytano 1057 razy
ilustracja
Drukarka termosublimacyjna Mimaki TS55-1800 zostanie zaprezentowana w wirtualnym stoisku firmy Mimaki na tegoroczne targi Innovate Textile & Apparel Virtual Trade Show

Firma Mimaki Europe przygotuje wirtualną prezentację swoich najnowszych rozwiązań do druku na tekstyliach na tegoroczne targi Innovate Textile & Apparel Trade Show (15-30 października 2020 r.). Podobnie, jak podczas tradycyjnych imprez targowych, uczestnicy wirtualnego pokazu będą mogli zwiedzić stoisko firmy Mimaki, zobaczyć, jak działa technologia i porozmawiać z zespołem o najnowszych trendach i rozwiązaniach rynkowych, które pomagają klientom realizować bieżące potrzeby. Centralne miejsce na interaktywnym wirtualnym stoisku firmy Mimaki zajmą flagowa drukarka sublimacyjna TS55-1800 oraz nowa drukarka hybrydowa TX300P-1800 MkII. Goście będą mogli skorzystać z kilku wyjątkowych promocji targowych, takich jak oferta specjalna na model TS300P-1800 czy szansa wygrania podstawowej drukarki sublimacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki%3A-rozwiazania-do-druku-na-tekstyliach-na-innovate-textile-and-apparel-virtual-trade-show,388689,artykul.html

Termosublimacja to przełomowa technologia w druku na tekstyliach, która zapewnia wysoką jakość i żywe kolory wydruków na wielu tkaninach takich jak poliester czy elastan — a wszystko to w trybie na żądanie. Model TS55-1800 firmy Mimaki łączy tę przełomową technologię z jej uznaną fachową wiedzą i innowacyjnością. Drukarka umożliwia produkcję na skalę przemysłową i jest wyposażona w podstawowe rozwiązania techniczne firmy Mimaki, takie jak system kontroli dysz (NCU) i system przywracania sprawności dysz (NRS), które zapewniają automatyczne wykrywanie i wymianę zapchanych dysz bez przerywania produkcji. Posiada także system MAPS (Mimaki Advanced Pass System), który pomaga zapobiegać prążkowaniu, wykorzystując specjalny algorytm przy każdym przebiegu i obliczając najwydajniejsze sposób wtryskiwania kropel atramentu w zależności od koloru, pokrycia i prędkości druku.

Dostępna z opcją Mini Jumbo Roll, która może pomóc zaoszczędzić do 25% kosztów papieru oraz z systemem atramentów o pojemności 10 l, drukarka Mimaki TS55-1800 oferuje najniższy koszt eksploatacji na rynku i jest idealnym modelem produkcyjnym dla małych i średnich firm. Podczas targów Innovate Textile & Apparel Trade Show firma Mimaki ogłosi specjalną promocję na tę drukarkę, co jeszcze zwiększy jej atrakcyjność dla firm chcących zdywersyfikować swoją działalność w tych trudnych czasach.

Zaprezentowany wcześniej w tym roku model Tx300P-1800 MkII umożliwia zarówno druk na tekstyliach, jak i na papierze, oferując niezrównaną elastyczność i otwierając nowe możliwości przed dostawcami usług druku. Dzięki wymiennym płytom ta hybrydowa drukarka do tekstyliów szybko przełącza się między drukiem bezpośrednio na tkaninie oraz drukiem transferowym, a użytkownicy mają możliwość umieszczenia w maszynie dowolnej z trzech różnych kombinacji atramentów: barwnik do tkanin/sublimacja bezpośrednia, barwnik do tkanin/sublimacja transferowa lub sublimacja bezpośrednia/sublimacja transferowa. Pozwala to realizować rozmaite zadania, od produkcji tkanin odzieżowych do tkanin do wystroju wnętrz i tapet. Przystępna cenowo i wszechstronna, drukarka Mimaki Tx300P-1800 MkII jest przeznaczona zarówno dla mniejszych dostawców usług druku, jak i wysokonakładowych domów produkcyjnych, oferując krótsze czasy realizacji i większą opłacalność niskich nakładów oraz wydruków próbnych na tekstyliach.

ilustracjastrzałka

Kolejnym produktem wyróżnionym w wirtualnej prezentacji firmy Mimaki będzie hybrydowa drukarka tekstylna Mimaki Tx300P-1800 MkII

Organizator imprezy, firma World Textile Information Network (WTiN), przygotował targi Innovate Textile & Apparel Trade Show, aby umożliwić spotkanie wystawców i gości w tych bezprecedensowych czasach. Firma Mimaki popiera tę inicjatywę i z radością przyjmie obecnych i potencjalnych klientów na swoim stoisku, a także pomoże im w planowanych inwestycjach, przygotowując specjalne targowe promocje, w tym szansę wygrania podstawowej drukarki sublimacyjnej Mimaki TS30-1300(1).

- Targi Innovate Textile & Apparel Trade Show są dla firmy Mimaki okazją do dalszego umocnienia jej pozycji na rynku tekstyliów, pozyskania nowych klientów, a także wymiany informacji i wiedzy z szerzej pojętą branżą — mówi Danna Drion, starszy menedżer ds. marketingu, Mimaki Europe. - Mamy wszechstronną ofertę obejmującą różne technologie i chętnie wyjaśnimy zalety tych drukarek, aby pomóc dostawcom usług druku na tekstyliach znaleźć technologię odpowiednią dla ich firm. W tych trudnych czasach my także chcemy mieć pewność, że nasi obecni i potencjalni klienci dobrze znają możliwości naszych rozwiązań i skorzystają z promocyjnych ofert na targach, aby mogli bez obaw realizować kolejne inwestycje i maksymalizować wydajność linii produkcyjnych, zachowując rentowność i konkurencyjność. Ta impreza właśnie to nam umożliwi i z niecierpliwością na nią czekamy.

Firma Mimaki wykorzysta także targi Innovate Textile & Apparel Trade Show, aby zachęcić gości do udziału w wirtualnych spotkaniach jeden na jeden w formie czatów na żywo z jej ekspertami, którzy będą dostępni przez całą dobę. Zgodnie z ogólnoświatowym zasięgiem imprezy, firmie Mimaki Europe będą towarzyszyć firmy Mimaki USA i Mimaki Global, aby goście z całego świata w każdej chwili mieli dostęp do przedstawicieli regionalnych.

ilustracjastrzałka

Technologia drukowania na tekstyliach firmy Mimaki umożliwia szeroki zakres przyciągających wzrok spersonalizowanych aplikacji

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

Dodatkowe informacje:

(1) Więcej informacji na temat tego konkursu można uzyskać na stoisku firmy Mimaki.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764