logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki będzie świętować 20-lecie na targach Fespa

  PR 25.02.2024, przeczytano 428 razy
ilustracja

Mimaki Europe, producent technologii druku i cięcia do drukarek atramentowych, zaprezentuje najnowszą technologię druku UV, w tym zupełnie nowe produkty, na targach FESPA Global Print Expo 2024 (19–22 marca 2024). Jako oficjalny partner FESPA w zakresie doskonalenia UV Mimaki zaprezentuje niektóre ze swoich najbardziej zaawansowanych, energooszczędnych rozwiązań UV w centrum swojego stoiska (stoisko F10, hala 12) oraz we własnym Centrum Doświadczalnym, zaledwie 10 minut od terenów wystawowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-bedzie-swietowac-20-lecie-na-targach-fespa,403226,artykul.html

  • Jako partner FESPA w doskonaleniu UV, Mimaki zaprezentuje najnowsze rozwiązania i zrównoważone zastosowania UV.

  • Aby uczcić 20-lecie Mimaki Europe, bogate portfolio technologii firmy, w tym nowe rozwiązania, zostanie zaprezentowane zarówno na stoisku FESPA, jak i w imponującym Centrum Doświadczalnym Mimaki, zaledwie 10 minut od targów.

Podczas codziennych wycieczek po Centrum Doświadczeń Mimaki odwiedzający będą mieli niepowtarzalną okazję do dalszego poznania bogatego portfolio Mimaki, obejmującego grafikę znaków, tekstylia i technologie druku 3D. Program oprowadzania obejmie także ekskluzywne demonstracje dwóch nowych, dopiero wprowadzonych na rynek produktów, które pomogą drukarniom oznakowań jeszcze bardziej rozszerzyć swoją ofertę. Rejestracja odbywa się online pod adresem: events.mimakieurope.com/showroom-visits

Wizja firmy Mimaki na przyszłość będzie czytelna podczas całego pokazu, a innowacyjny system przemysłowego drukowania na tekstyliach zostanie zaprezentowany w firmowym „kąciku zrównoważonego rozwoju”. Linia energooszczędnych urządzeń FESPA firmy Mimaki wykorzystujących technologię UV będzie składać się z niedawno wprowadzonych na rynek modeli UJV100-160Plus i UCJV330-160. UJV100-160Plus charakteryzuje się wyjątkowo niskim zużyciem energii, a także dodatkowymi funkcjami zwiększającymi rentowność klienta. Zintegrowana drukarka i gilotyna UCJV330-160 to nowy dodatek do portfolio produktów Mimaki z serii 330, oferujący szybkie i wysokiej jakości drukowanie do różnych zastosowań.

W związku z niedawnym wejściem Mimaki na rynek DTF, najnowszy produkt firmy, TxF300-75, zostanie po raz pierwszy zaprezentowany w całym regionie EMEA. Obie drukarki DTF spełniają zapotrzebowanie rynku na stabilną i wydajną platformę DTF, a ten nowy system, wprowadzony na rynek w sierpniu 2023 roku, pomaga zaspokoić różnorodne wymagania w zakresie drukowania, zapewniając wysoką jakość wydruków w połączeniu z wysoką wydajnością.

Podczas gdy Mimaki szuka sposobów wspierania zrównoważonej przyszłości, nie zapomni również swojego bogatego dorobku jako innowator. Świętując dwie dekady sukcesów na rynku Mimaki upamiętni 20 lat pionierskich technologii, obszerną listę drukowanych kreatywnych aplikacji oraz wielu partnerów, klientów i współpracowników branżowych, którzy pomogli to wszystko urzeczywistnić.

Danna Drion, dyrektor generalna ds. marketingu, mówi: - Ta szczególna rocznica dla Mimaki Europe stanowi idealną okazję do świętowania sukcesu, ale, co ważne, także spojrzenia w przyszłość i zastanowienia się, w jaki sposób my jako zespół i firma możemy przyczynić się do bardziej zrównoważonego świata przez następne 20 lat. Wykorzystując naszą zdolność do innowacji będziemy szukać zastosowania jej w technologiach i inicjatywach, które przyczynią się do osiągnięcia tego długoterminowego celu.

- Ta FESPA oferuje odwiedzającym fascynującą szansę na pełne zanurzenie się we wszechstronnym portfolio produktów Mimaki, zarówno na wystawie, jak i w sąsiedztwie, w naszej europejskiej centrali. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy sposobność zaprezentowania naszego najnowszego portfolio produktów naszym licznym aktualnym i potencjalnym klientom oraz oczywiście zaproszenia wszystkich do wspólnego świętowania naszego 20-lecia.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764