logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”

  PR 15.02.2019, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka
www.mimakieurope.com/MTD

Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za pomocą przykładów, które koncentrują się na takich zastosowaniach, jak POS/POP i tekstylia, Direct-to-Object i 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-europe-rozpoczyna-kampanie-_make-the-difference_,381253,artykul.html

Inicjatywa wyrażona w pełnym haśle kampanii „Your Inspiration, Our Innovation, Make the Difference”, prezentuje innowacyjne, wysokiej jakości i kreatywne projekty komercyjne przygotowane przez klientów firmy Mimaki. Poza stworzeniem społeczności Mimaki, aby umożliwić dzielenie się sukcesami, zaplanowana wstępnie na 6 miesięcy kampania będzie stanowić również inspirujący katalog najlepszych zastosowań druku, aby dać bodziec dla nowych rozwiązań, wymiany wiedzy, rozwoju firm i wzrostu rentowności.

- Z przyjemnością rozpoczynamy dziś tę kampanię i zamierzamy nadal wyróżniać i wspierać naszych wspaniałych klientów. W firmie Mimaki postrzegamy sukces jako wysiłek zespołowy — mówi Danna Drion, starszy dyrektor ds. marketingu w Mimaki Europe. - Poprzez współpracę możemy połączyć kreatywność, technologię i energię, aby dostarczać niesamowite rezultaty.

- Ta kampania zwróci uwagę na fantastyczną pracę, jaką wykonują nasi klienci wspólnie z innymi dostawcami, m.in. grafikami, artystami, architektami czy inżynierami – realizując zadania, które nie tylko odnoszą sukcesy komercyjne, ale są też inspirujące i edukacyjne. W ciągu nadchodzących tygodni i miesięcy będziemy opowiadać ich historie, prezentować segmenty branżowe, takie jak znaki graficzne i druk przemysłowy w dziedzinie mody, projektowanie wnętrz i architektura. Wybrani klienci zostaną wyróżnieni i nagrodzeni na targach FESPA w Monachium w maju 2019 roku — kontynuuje Drion.

Pierwsza seria w ramach rozpoczętej dziś kampanii przedstawia trzy różne historie klientów oraz blog techniczny firmy Mimaki. Prezentowani klienci to firma Gate7 i jej klient KUHN, czołowy brytyjski producent maszyn rolniczych, a także nagradzany Uniwersytet Huddersfield w West Yorkshire w Wielkiej Brytanii. Z drugiej strony, blog techniczny przybliży szereg autorskich podstawowych technik firmy Mimaki, stosowanych w celu zapewnienia stabilnej produkcji i nieprzerwanej pracy w celu uzyskania wspaniałych wyników. Wszystkie historie będą dostępne na stronie internetowej poświęconej kampanii „Make the Difference”: www.mimakieurope.com/MTD. Strona ta zawiera także formularz kontaktowy dla klientów firmy Mimaki zainteresowanych udziałem.

- Choć kampania w zasadzie dopiero ruszyła i nadal zapraszamy klientów do udziału, jesteśmy mile zaskoczeni dużą liczbą otrzymanych dotychczas zgłoszeń — dodaje Drion. - Mamy nadzieję, że niepowtarzalna mieszanka sztuki i nauki, kreatywności i techniki, projektowania i realizacji będzie stanowić inspirację dla rozwoju nowych i rentownych rozwiązań dla klientów firmy Mimaki z całej Europy.

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764