logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki Europe rozpoczyna kampanię „Make the Difference”

  PR 15.02.2019, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka
www.mimakieurope.com/MTD

Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, rozpoczęła dziś kampanię pod hasłem „Make the Difference”, aby wyróżnić autorskie innowacje w dziedzinie druku oraz sukcesy klientów. Sam projekt, zainicjowany przez najbardziej inspirujące marki i dostawców usług druku w całej Europie, pokazuje różnorodność druku cyfrowego za pomocą przykładów, które koncentrują się na takich zastosowaniach, jak POS/POP i tekstylia, Direct-to-Object i 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-europe-rozpoczyna-kampanie-_make-the-difference_,381253,artykul.html

Inicjatywa wyrażona w pełnym haśle kampanii „Your Inspiration, Our Innovation, Make the Difference”, prezentuje innowacyjne, wysokiej jakości i kreatywne projekty komercyjne przygotowane przez klientów firmy Mimaki. Poza stworzeniem społeczności Mimaki, aby umożliwić dzielenie się sukcesami, zaplanowana wstępnie na 6 miesięcy kampania będzie stanowić również inspirujący katalog najlepszych zastosowań druku, aby dać bodziec dla nowych rozwiązań, wymiany wiedzy, rozwoju firm i wzrostu rentowności.

- Z przyjemnością rozpoczynamy dziś tę kampanię i zamierzamy nadal wyróżniać i wspierać naszych wspaniałych klientów. W firmie Mimaki postrzegamy sukces jako wysiłek zespołowy — mówi Danna Drion, starszy dyrektor ds. marketingu w Mimaki Europe. - Poprzez współpracę możemy połączyć kreatywność, technologię i energię, aby dostarczać niesamowite rezultaty.

- Ta kampania zwróci uwagę na fantastyczną pracę, jaką wykonują nasi klienci wspólnie z innymi dostawcami, m.in. grafikami, artystami, architektami czy inżynierami – realizując zadania, które nie tylko odnoszą sukcesy komercyjne, ale są też inspirujące i edukacyjne. W ciągu nadchodzących tygodni i miesięcy będziemy opowiadać ich historie, prezentować segmenty branżowe, takie jak znaki graficzne i druk przemysłowy w dziedzinie mody, projektowanie wnętrz i architektura. Wybrani klienci zostaną wyróżnieni i nagrodzeni na targach FESPA w Monachium w maju 2019 roku — kontynuuje Drion.

Pierwsza seria w ramach rozpoczętej dziś kampanii przedstawia trzy różne historie klientów oraz blog techniczny firmy Mimaki. Prezentowani klienci to firma Gate7 i jej klient KUHN, czołowy brytyjski producent maszyn rolniczych, a także nagradzany Uniwersytet Huddersfield w West Yorkshire w Wielkiej Brytanii. Z drugiej strony, blog techniczny przybliży szereg autorskich podstawowych technik firmy Mimaki, stosowanych w celu zapewnienia stabilnej produkcji i nieprzerwanej pracy w celu uzyskania wspaniałych wyników. Wszystkie historie będą dostępne na stronie internetowej poświęconej kampanii „Make the Difference”: www.mimakieurope.com/MTD. Strona ta zawiera także formularz kontaktowy dla klientów firmy Mimaki zainteresowanych udziałem.

- Choć kampania w zasadzie dopiero ruszyła i nadal zapraszamy klientów do udziału, jesteśmy mile zaskoczeni dużą liczbą otrzymanych dotychczas zgłoszeń — dodaje Drion. - Mamy nadzieję, że niepowtarzalna mieszanka sztuki i nauki, kreatywności i techniki, projektowania i realizacji będzie stanowić inspirację dla rozwoju nowych i rentownych rozwiązań dla klientów firmy Mimaki z całej Europy.

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764