logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki Europe wprowadza oczyszczacz powietrza Bofa

  PR 26.08.2020, przeczytano 1072 razy
ilustracjastrzałka
Drukarka solwentowa Mimaki SWJ-320EA i oczyszczacz powietrza BOFA

Firmy Mimaki Europe, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, oraz BOFA International, specjalista w dziedzinie technologii przenośnych odciągów oparów, zapowiedziały dziś wprowadzenie na rynek oczyszczacza powietrza BOFA. Zaprezentowany w marcu 2020 roku produkt został opracowany dla jednej z najoszczędniejszych i jednocześnie wysoko wydajnych drukarek Mimaki — drukarki solwentowej SWJ-320EA o szerokości 3,2 m. Zadaniem oczyszczacza jest odciąganie lotnych związków organicznych (LZO) emitowanych w trakcie produkcji, aby zapewnić bezpieczniejsze i przyjemniejsze warunki pracy. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-europe-wprowadza-oczyszczacz-powietrza-bofa,388219,artykul.html

Zespół ds. badań i rozwoju w firmie BOFA zaprojektował nowy oczyszczacz powietrza BOFA, wykorzystując elementy z dwóch sprawdzonych systemów odprowadzających PrintPRO Universal. Bazując na posiadanej wiedzy, firma BOFA stworzyła nowe, mające 4 metry długości urządzenie podłączane bezpośrednio do drukarki Mimaki SWJ-320EA, ze stałą 5 mm szczeliną od nośnika. Urządzenie skutecznie odciąga opary na całej długości szczeliny, filtruje je, a następnie wypuszcza czyste powietrze z powrotem do pomieszczenia produkcyjnego.

Po przeprowadzeniu zakrojonych na szeroką skalę testów potwierdzono, że poziom LZO wydostających się z drukarki spadł z 250 ppm do 1,8 ppm. Oczyszczacz powietrza BOFA redukuje także wszelkie nieprzyjemne zapachy do absolutnego minimum i jest wyposażony w wymieniane przez użytkownika filtry HEPA/gazu. 

Zaprezentowana w 2019 roku drukarka SWJ-320EA cechuje się wydajnością i wysoką jakością druku, a także niskimi kosztami eksploatacji i niskim początkowym kosztem zakupu, stanowiąc oszczędne rozwiązanie do druku szerokoformatowego i wielkoformatowego. Dzięki opcjonalnemu oczyszczaczowi powietrza BOFA, od teraz do nabycia w sieci partnerów firmy Mimaki, ten konkurencyjny system może być częścią czystszej drukarni zajmującej się produkcją szerokiej gamy materiałów wielkoformatowych do zastosowań wewnątrz i na zewnątrz, w tym materiałów POS, banerów i billboardów, displayów, grafik transportowych i podłogowych.

ilustracjastrzałka

Bert Benckhuysen, starszy menedżer produktu w firmie Mimaki Europe komentuje – „BOFA jest liderem rynku technologii przenośnych odciągów spalin, a jej fachowa wiedza okazała się bezcenna w czasie projektowania rozwiązania, które wspiera naszą najnowszą drukarkę solwentową. W wyniku tej owocnej współpracy, korzyści biznesowe z inwestycji w model SWJ-320EA z oczyszczaczem powietrza BOFA obejmują wszystkie obszary organizacji użytkownika – od linii produkcyjnej i hali produkcyjnej do jakości produktu i rentowności – zapewniając naszym klientom znaczną przewagę nad konkurencją”. 

Drukarnie oznakowań i materiałów reklamowych zainteresowane montażem drukarki SWJ-320EA mogą zamawiać zestaw przykładowych wydruków na stronie internetowej firmy Mimaki Europe, aby bezpośrednio ocenić jakość druku osiągalną w tym systemie. Osoby chcące uzyskać bardziej szczegółowe informacje zapraszamy do udziału w webinarium firm Mimaki Europe i BOFA, zaplanowanym na 24 września, które pozwoli zgłębić szczegóły tego rozwiązania i poznać oferowane przez nie możliwości biznesowe. Aby uzyskać więcej informacji, w tym dotyczących rejestracji udziału w webinarium, prosimy kliknąć tutaj: (www.mimakieurope.com/webinars).

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764