logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki inspiruje branżę na targach Fespa 2023

  PR 05.04.2023, przeczytano 1425 razy
ilustracjastrzałka

Mimaki Europe, przodujący producent technologii druku atramentowego i cięcia, powróci jako złoty sponsor na FESPA 2023 Global Print Expo (23-26 maja w Monachium - stoisko B1-B10). Firma ta dołączy do szerzej pojętej branży drukarskiej na FESPA, aby spojrzeć na ten sektor z „nowej perspektywy", ze swoimi najnowszymi innowacjami, technologiami i projektami współpracy. Na swoim stoisku Mimaki zaprezentuje swoje flagowe drukarki i plotery tnące dla rynku liternictwa, grafiki, przemysłu i tekstyliów, w tym niedawno zapowiedziane urządzenie TxF150-75 Direct-to-Film (DTF), wysokowydajną serię 330 oraz podstawową 100.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-inspiruje-branze-na-targach-fespa-2023,399543,artykul.html

Wejście Mimaki w technologię DTF, TxF150-75, zadebiutuje na międzynarodowych targach FESPA. Oferując łatwy i niedrogi sposób dekorowania odzieży, najczęściej koszulek, urządzenie TxF150-75 odpowiada na zapotrzebowanie rynku na niezawodną, stabilną technologię DTF. Oparte o podstawowe technologie firmy Mimaki zapobiega ono powszechnym problemom takim jak słaby wyrzut atramentu i zapychanie się białego atramentu, zapewniając sprawne przeprowadzanie procesów przy minimalnej potrzebie interwencji.

Inne godne uwagi technologie zaprezentowane na wystawie to flagowe urządzenia Mimaki do druku znaków i szyldów z podstawowej serii 100 i wysokowydajnej serii 330. Proces drukowania i cięcia zostanie zademonstrowany przy użyciu najnowszego plotera tnącego Mimaki serii CG-AR. W kategorii drukarek przemysłowych odwiedzający mogą zobaczyć zaawansowane drukarki płaskie UV Mimaki, od mniejszych UJF-6042 MkII e po wielkoformatowe JFX600-2513. Zostaną pokazane również drukarki tekstylne, drukarki sublimacyjne TS100-1600 i TS330-1600.

Zgodnie z hasłem przewodnim FESPA „Nowe perspektywy" firma Mimaki wykorzysta tę globalną wystawę do spojrzenia na branżę poligraficznej w kontekście zrównoważonego rozwoju, podkreślając zaangażowanie firmy w tę kwestię, a także angażując i współpracując z kreatywnymi, świadomymi ekologicznie umysłami z całej branży. W tym roku Mimaki zaprezentuje wizualnie wibrującą sztukę holenderskiego surrealisty Rika Liny inspirowaną światem przyrody. Dzieło sztuki stojące przy wejściu na stoisku, zatytułowane „Fascynujący las deszczowy", jest zainspirowane podróżami Liny po lasach deszczowych wyspy Saba. Stara się uchwycić istotę natury i zaszczepić w widzu to samo uczucie zachwytu, które miał podczas pobytu tam.

Powróci również galeria klientów, w której znajdą się różne inspirujące aplikacje stworzone przez klientów Mimaki w różnych sektorach, od grafiki reklamowej i przemysłowej po tekstylia i 3D.

- Środowisko jest krytycznym problemem we wszystkich sektorach druku - również dla nas tutaj w Mimaki. Działamy na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, skupiając się na ograniczeniu marnotrawstwa, wody oraz zachęcaniu i pomaganiu drukarniom w tworzeniu zrównoważonych aplikacji, tam gdzie to możliwe - komentuje Danna Drion, Dyrektor naczelny ds. marketingu. - Wrócimy na FESPA, aby połączyć wysiłki z branżą, współpracować i - miejmy nadzieję - zainspirować kilka kreatywnych, popisowych produktów końcowych. Podobnie jak w przypadku poprzednich targów, odwiedzający mogą również oczekiwać, że Mimaki zaskoczy na naszym stoisku czymś nowym.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764