logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki JFX200-2513 w targowej cenie

  PR 26.09.2019, przeczytano 1946 razy
ilustracjastrzałka

Kolejna maszyna, która podbiła serca europejczyków poprzez swoją wszechstronność zastosowania. Mimaki JFX200-2513 to ploter LED UV, który sprawdził się w praktycznie każdej branży, szklarskiej, ceramicznej, meblarskiej, elektronicznej, automotive, reklamowej etc…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-jfx200-2513-w-targowej-cenie,384118,artykul.html

Możliwość zadruku w formacie 2,5x1,3 metra jest idealnym rozwiązaniem, dzięki któremu Klienci cenią sobie to urządzenie. Dodatkowo jest stosunkowo nieduże, natomiast stwarza olbrzymie możliwości podniesienia produkcyjności poprzez intuicyjność obsługi czy też wzbogacenie produktu finalnego o grafiki w najlepszej jakości.

Firma Reprograf-Grafikus oferuje teraz ploter w promocyjnej cenie. Czas promocji jest ograniczony.

Źródło: Reprograf-Grafikus SA

www.reprograf-grafikus.com.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ReproLFP

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764