logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll

  PR 29.04.2025, przeczytano 265 razy
ilustracja

Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki znakowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-jv200-160%3A-ekosolwent-roll-to-roll,408609,artykul.html

Nowa JV200-160 oferuje wiele funkcji zwiększających wydajność i został zaprojektowany z myślą o łatwości użytkowania i konserwacji, drukowaniu znaków o wyjątkowej jakości z praktyczną prędkością produkcyjną 17,0 m2/h – jedną z najwyższych w swojej klasie dla drukarek klasy podstawowej.

Arjen Evertse, dyrektor ds. sprzedaży w Mimaki Europe, komentuje: „Nasza seria zintegrowanych drukarek/plotterów tnących CJV200, wprowadzona w październiku ubiegłego roku, została bardzo dobrze przyjęta przez rynek. JV200-160 łączy tę serię produktów, aby zapewnić tę samą przykładną jakość obrazu i najwyższy poziom wydajności dla klasy podstawowej – teraz w modelu tylko do druku, łatwym w obsłudze i konserwacji.

ilustracjastrzałka

To nowe urządzenie zapewnia klientom jeszcze więcej możliwości bezproblemowego rozszerzania swojej działalności o nowe możliwości drukowania. Na przykład firmy, które już posiadają maszyny tnące do obróbki po wydruku, ale chciałyby teraz zaoferować też wysokiej jakości druk, zachowując swój obecny tryb pracy, mogą teraz skorzystać z tej nowej technologii. Po sparowaniu z ploterem tnącym Mimaki, JV200-160 może również korzystać z naszej unikalnej funkcji ID Cut, która automatyzuje procesy drukowania i cięcia przy minimalnej interwencji operatora, zmniejszając ryzyko błędu ludzkiego”.

Mając na uwadze środowisko pracy operatorów, a także szerzej pojmowaną odpowiedzialność za środowisko, wraz z JV200-160 Mimaki niedawno wprowadziła na rynek atrament ekosolwentowy SS22. SS22 redukuje nieprzyjemny zapach o około 40%*1 i nie zawiera GBL*2, którego stosowanie jest coraz bardziej regulowane na całym świecie. Pomimo to atrament ten wyróżnia się najlepszą w branży odpornością na warunki atmosferyczne. JV200-160 obsługuje również uznane zestawy atramentów Mimaki SS21 i BS4, oferując klientom większą elastyczność w wyborze rozwiązania, które najlepiej odpowiada ich potrzebom produkcyjnym.

Inne najważniejsze cechy nowej JV200-160 to funkcja oszczędzania tuszu, która przy zachowaniu naturalnych kolorów zmniejsza koszty atramentu przez zaledwie dwa prostych kliknięcia, oraz funkcja automatycznej regulacji nośnika (system korekty punktów DAS), która umożliwia łatwą i dokładną regulację przed wydrukiem. Zastosowanie Technologii Mimaki Printer Information Cloud (PICT) optymalizuje również wydajność zużycia atramentu i konserwację urządzenia, a także daje możliwość zdalnego monitorowania, zarządzania grupowego i zwiększonej precyzji danych.

Drukarka JV200-160 będzie jedną z wielu nowych innowacji prezentowanych w regionie EMEA po raz pierwszy na żywo na stoisku Mimaki na FESPA Global Print Expo 2025 (Hala 1.2 / Stoisko B20). Ta drukarka z pewnością będzie kluczowym punktem programu, a Mimaki dotrzyma słowa: będą atrakcje, nowe technologie i świętowanie w 50 rocznicę firmy.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

Dodatkowe informacje:

*1: Porównanie z atramentem firmowym na podstawie oceny Mimaki

*2: GBL: Gamma-butyrolakton (substancja). Rodzaj rozpuszczalnika organicznego. Jest on zwykle dodawany jako materiał, który w konwencjonalnych drukarkach rozpuszczalnikowych naszej i innych firm stanowi atrament.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764