logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki Kebab HS: druk 360 stopni na przedmiotach cylindrycznych

  PR 21.03.2024, przeczytano 1177 razy
ilustracjastrzałka

Mimaki Europe, dostawca przemysłowych drukarek atramentowych, ploterów tnących i drukarek 3D, ogłosił dziś wprowadzenie na rynek zupełnie nowego urządzenia Kebab HS, które zadebiutuje na całym świecie podczas targów FESPA Global Print Expo 2024 (stoisko F10, hala 12) . Jako opcjonalny system dla renomowanej serii płaskich drukarek UV UJF firmy Mimaki, Kebab HS umożliwia druk bezszwowy 360 stopni na cylindrycznych przedmiotach, takich jak butelki i kubki. To najnowsze rozwiązanie umożliwia również drukowanie bezpośrednio na przedmiotach o stożkowatym kształcie, np. szklankach i kubkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-kebab-hs%3A-druk-360-stopni-na-przedmiotach-cylindrycznych,403562,artykul.html

  • Nowa drukarka Kebab HS umożliwia bezpośredni druk 360 stopni na przedmiotach cylindrycznych. Teraz wchodzą w grę także kształty pochyłe i stożkowate
  • „HS" w nazwie wskazuje jej znaczną prędkość - trzy razy większa niż poprzedni model Kebab MkII, co czyni tę drukarkę idealnym, wydajnym i wysokiej jakości rozwiązaniem do produkcji partii średniej wielkości.

Kebab HS to najnowsza pozycja pośród opcjonalnych systemów Kebab firmy Mimaki dla płaskich drukarek UV serii UJF. Ponad 1600 urządzeń Kebab już pracuje w regionie EMEA i średnio 1 na 5 użytkowników UJF decyduje się na uzupełnienie dotychczasowego sprzętu w ten opcjonalny system. Drukarki płaskie UJF wyposażone w opcję Kebab mogą osiągnąć trójwymiarowy druk bezpośredni na przedmiocie, zwiększając różnorodność możliwości drukowania.

ilustracjastrzałka

Nowy Kebab HS firmy Mimaki zamontowany na drukarce UJF-3042 MkII e

Bazując na możliwościach modelu MkII nowy Kebab HS osiąga wyższy poziom produktywności i wydajności. Jest trzykrotnie szybszy niż jego poprzednik, potrzebując około 10 minut na wydruk jednego materiału - idealne rozwiązanie dla użytkowników obsługujących zamówienia średniej wielkości za pomocą jednej drukarki. Jeszcze bardziej rozszerza też możliwości zastosowania w druku UV, umożliwiając personalizację zarówno na cylindrycznych, jak i stożkowanych przedmiotach o pochyłych bokach.

Dyrektor generalny ds. sprzedaży w Mimaki Europe Arjen Evertse komentuje: „W Mimaki staramy się stale wprowadzać innowacje w naszych istniejących produktach i tworzyć dodatkowe możliwości dla dostawców usług drukarskich, a wprowadzenie na rynek Kebab HS jest jednym z najnowszych tego przykładów. Jako opcjonalne rozwiązanie pozwala on użytkownikom naszych popularnych drukarek z serii UJF dodać kolejny wymiar do ich oferty produktowej i zwiększyć przewagę konkurencyjną".

Urządzenie to można szybko zamontować - trzeba jedynie przymocować główny element do stołu drukarki UJF, a certyfikowani technicy serwisu zadbają o resztę. Obecne modele Kebab MkII i Kebab MkII L pozostaną dostępne i są zalecane dla klientów drukujących na materiałach o małej średnicy (50 mm lub mniej) i materiałach dłuższych niż 280 mm.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

Dodatkowe informacje:

1 Maksymalny kąt nachylenia 7,5 stopnia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764