logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki na targach Fespa 2019

  PR 24.04.2019, przeczytano 1219 razy
ilustracjastrzałka
Mimaki zaprasza do swojej strefy technologii przyszłości

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość druku” firma zabierze odwiedzających jej stoisko (B6-A30) w podróż po swoich światowych i rynkowych premierowych innowacjach w dziedzinie drukarek, oprogramowania i nowoczesnych rozwiązań, aby pokazać, jak mogą przenieść ich firmy na następny poziom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-na-targach-fespa-2019,382207,artykul.html

Kolejnym obowiązkowym przystankiem w podróży będzie nowiutka drukarka wielkoformatowa Mimaki, debiutująca w regionie EMEA właśnie na targach FESPA 2019. Oferująca najlepsze w swojej klasie połączenie wydajności i stabilności druku, nowe możliwości w zakresie zastosowań, większą użyteczność i niespotykaną elastyczność wielu podłoży, nowa platforma druku Mimaki pokaże przyszłość rozwoju technologii druku LED UV. Dzięki opracowaniu przez firmę Mimaki drukarki 3D i oprogramowania do cięcia, przygotowanie i druk nawet wielu warstw 2,5D będą przebiegać łatwo i szybko. Kolejną atrakcją na tegorocznym stoisku będzie nowa drukarka 3D FDM przeznaczona dla rynku druku małych przedmiotów (Print-to-Object), ze szczególnym uwzględnieniem samodzielnej produkcji przyrządów montażowych.

Podróż obejmie także wydajność przepływu pracy, co będzie słowem kluczowym w branży druku cyfrowego w nadchodzących latach. Ponieważ firma Mimaki zaprezentowała już swoje rozwiązanie IoT dla drukarek UJF-7151plus i serii JFX, goście tegorocznych targów FESPA mogą zapoznać się z kolejnym etapem IoT, oglądając nowe przygotowywane oprogramowanie Job Controller IP. Przyjdź i dowiedz się, jak rozwiązania firmy Mimaki mogą poprawić wydajność przepływu pracy! Najnowsze oprogramowanie Rasterlink Rip umożliwi łączność z systemami laserowymi Gravograph i Trotec.

ilustracjastrzałka

Wydruk na drukarce UJF-7151plus przy użyciu srebrnego atramentu metalicznego UV. Prezentowany w naszej strefie Produkty przemysłowe.

Na zakończenie podróży firma Mimaki pokaże równie ważne nowe oprogramowanie Simple POP, przygotowane specjalnie dla rynku detalicznego. Właściciele sklepów nie muszą znać się na grafice, aby tworzyć i projektować własne oznakowanie do sklepu, takie jak etykiety, naklejki, rollupy itp. To nowe oprogramowanie łączy się bezpośrednio z Rasterlink, automatyzując przepływ pracy od projektu do druku i cięcia na cieszących się powodzeniem i popularnych drukarkach UCJV firmy Mimaki.

- Firma Mimaki szczyci się historią pionierskich technologii druku atramentowego i przełomowych innowacji. Budując na tych solidnych fundamentach, firma stara się utrzymać pozycję na czele rozwoju druku cyfrowego — komentuje Danna Drion, dyrektor ds. marketingu w firmie Mimaki w regionie EMEA. - Ta wizja refleksji nad dawnymi innowacjami i wykorzystania nowoczesnych rozwiązań, aby dostarczać klientom całe spektrum nieodkrytych przyszłych możliwości, stanowi podstawę tej ambicji i odzwierciedla nasze hasło na targach FESPA.

Zaprojektowane w futurystycznym klimacie, największe w historii stoisko firmy Mimaki na targach FESPA będzie się wyróżniać lśniącymi srebrzystymi dekoracjami. Na przykład ścieżki oświetlone diodami LED będą prowadzić do centralnej wiszącej instalacji kalejdoskopowej, prezentującej druk cyfrowy UV na lustrach. Zostanie zaprezentowana flagowa technologia firmy Mimaki obejmująca cztery kluczowe obszary działalności zintegrowane strategicznie na naszym stoisku – Znaki graficzne, Produkty przemysłowe, Tekstylia i 3D – oraz mnóstwo fascynujących, twórczych zastosowań.

ilustracjastrzałka

W strefie Znaki graficzne firmy Mimaki będzie można zobaczyć wielkoformatowy baner z efektem oświetlenia LED.

Goście będą także mogli wziąć udział w pokazach produktów i bezpośrednio kontaktować się z zespołem firmy Mimaki. Aby uzyskać więcej informacji o sposobach wdrażania i wykorzystania technologii firmy Mimaki i móc oferować i sprzedawać nowe zastosowania druku atramentowego, goście stoiska firmy Mimaki będą także mieli okazję poznać czołowych projektantów i profesjonalnych twórców, którzy regularnie wykorzystują druk cyfrowy w swojej pracy. Kojarzenie klientów, partnerów, projektantów i innowatorów, aby mogli nawiązać nową, cenną współpracę, będzie głównym elementem prezentacji firmy Mimaki na targach FESPA 2019 i wizją na przyszłość.

- Zamierzamy wykorzystać targi i zademonstrować za pomocą naszej technologii druku atramentowego i cięcia, cieszącej się uznaniem w całej branży, jak firmy mogą myśleć przyszłościowo i zwiększyć wydajność w bardziej zaawansowanym przepływie pracy. Jednocześnie będziemy także zachęcać gości do prezentowania pomysłów, opinii i sugestii – jak zawsze jest to dla nas ważny element działań badawczo-rozwojowych — dodaje Drion. - Co więcej, można będzie z nami porozmawiać na żywo na targach za pomocą hashtagu #FutureofPrint i podzielić się z nami swoim zdaniem. Odwiedź też stronę rejestracji firmy Mimaki, aby mieć szansę wygrania jednego z 50 fantastycznych bezprzewodowych przycisków inteligentnych Flic, które rozdamy w czasie targów.

ilustracjastrzałka

Bioniczne serce firmy Mimaki zostanie pokazane w naszej strefie Produkty przemysłowe

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764