logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki na targach ITMA 2023: cyrkularna gospodarka i ochrona środowiska

  PR 10.05.2023, przeczytano 936 razy
ilustracjastrzałka

Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i urządzeń tnących, zaprezentuje rozwiązania związane ze zrównoważonym rozwojem i gospodarką cyrkularną, przedstawi nowe drukarki w ofercie i będzie promować swoją międzynarodową współpracę nad projektami na stoisku H7-C304 podczas targów ITMA 2023 (8–14 czerwca 2023 r., Fiera Milano RHO, Mediolan, Włochy).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-na-targach-itma-2023%3A-cyrkularna-gospodarka-i-ochrona-srodowiska,399893,artykul.html

Ochrona środowiska i gospodarka o obiegu zamkniętym to dla każdego współczesnego przedsiębiorstwa istotne kwestie. Działając zgodnie z celami zrównoważonego rozwoju ONZ (Sustainable Development Goals – SDG), Mimaki wykorzysta ITMA 2023, aby przedstawić swoje całkowicie bezwodne rozwiązania do druku cyfrowego na tekstyliach. Technologie te, np. drukowanie bezpośrednio na folii i druk sublimacyjny, należą do czołowych innowacji w branży poligraficznej stworzonych z myślą o ochronie środowiska.

Podczas imprezy zaprezentowane zostanie najnowsze rozwiązanie Mimaki dla segmentu odzieży zdobionej, czyli zapowiedziana niedawno drukarka atramentowa do bezpośredniego druku na folii (direct-to-film – DTF) TxF150-75. Drukarka ta, wykorzystująca metodę transferu na gorąco, nadaje się doskonale do tworzenia wysokiej jakości personalizowanych artykułów, odzieży sportowej i różnych innych tekstylnych materiałów promocyjnych.

Użytkownicy pragnący zwiększyć wolumen swoich wydruków tekstylnych mogą obejrzeć na stoisku Mimaki wysokonakładową drukarkę sublimacyjną TS330-1600. Model TS330-1600 oferuje maksymalną szybkość druku 135 m2/godz. z 10-kilogramowym systemem podawania atramentu i ulepszonym mechanizmem nawijania i jest w stanie drukować w kolorach fluorescencyjnych w jeszcze większym zakresie zastosowań.

Podczas targów ITMA 2023 kilka nowych modeli, w tym nowa drukarka do druku na tekstyliach, będzie miało premierę, poszerzając wiodący już w branży asortyment firmy i wzmacniając profil proekologiczny tego sektora. Drukarki Mimaki do drukowania na tekstyliach oferują wysoką stabilność działania i zaawansowaną technologię druku, zapewniając bezkonkurencyjną szybkość i jakość w technologii druku zarówno bezpośredniego, jak i transferowego.

Na stoisku wystawione będą przykłady projektów będących owocem współpracy, z prezentacją dzieł talentów projektanckich z całego świata od Stanów Zjednoczonych po Australię i Włochy, którzy wykorzystali przyjazne dla środowiska rozwiązania do druku Mimaki, tworząc fantastyczne produkty tekstylne. W ramach swojej wizji na przyszłość Mimaki stale współpracuje z projektantami i artystami z różnych krajów, badając nowe perspektywy i monitorując stan rynków i potrzeb klientów.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764