logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki poszerza gamę wielkogabarytowych drukarek 3D

  PR 27.03.2020, przeczytano 1132 razy
ilustracjastrzałka
Zdolna produkować przedmioty o wysokości do 1,8 m w ciągu zaledwie siedmiu godzin, nowa drukarka 3D Mimaki 3DGD-1800 trafi do sprzedaży 1 kwietnia 2020 roku.

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś o wprowadzeniu na rynek nowej drukarki 3D Mimaki 3DGD-1800, która nawet trzykrotnie przyspiesza produkcję wielkogabarytową w porównaniu do konwencjonalnych drukarek 3D bazujących na technologii FFF (Fused Filament Fabrication). Drukarka 3D Mimaki 3DGD-1800 jest wynikiem połączenia fachowej wiedzy firmy na temat druku 2D oraz innowacji w zakresie technologii 3D, dostarczając klientom oszczędne, kompleksowe rozwiązanie do produkcji trójwymiarowych oznakowań i materiałów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-poszerza-game-wielkogabarytowych-drukarek-3d,386275,artykul.html

Ta innowacyjna drukarka 3D, która dzięki modułowej konstrukcji umożliwiającej tworzenie jeszcze większych projektów potrafi wytwarzać przedmioty o wysokości do 1,8 m w ciągu zaledwie siedmiu godzin, wyróżnia się szeregiem przemyślanych, oszczędzających czas i obniżających koszty funkcji. Przykładem jest konfiguracja dwugłowicowa, która umożliwia wykonanie dwóch obiektów jednocześnie. Model Mimaki 3DGD-1800 pozwala też tworzyć bezpodporowe wydrążone konstrukcje, co dodatkowo usprawnia produkcję, zwiększając mobilność i umożliwiając dodanie wewnętrznego oświetlenia. Ta technologia otwiera szereg rozmaitych potencjalnych zastosowań, od oznakowań, imprez i twórczości artystycznej do projektowania wnętrz. Klienci mogą wykorzystać obszerne portfolio rozwiązań firmy Mimaki do druku 2D do oszczędnego zdobienia tych zastosowań, wprowadzając całą gamę nowych produktów, które łączą kreatywność i nowatorstwo ze sprawdzonymi, żywymi, wysokiej jakości kolorami firmy Mimaki.

- Jednym z elementów, które sprawiają, że nasze podejście w firmie Mimaki jest tak wyjątkowe, jest nasze dążenie do bycia kompleksowym dostawcą rozwiązań. Dlatego mamy obowiązek zadbać o to, aby nawet poza etapem druku 3D drukarki atramentowe Mimaki mogły być wykorzystane do dodawania kolorów i zdobienia, dzięki czemu wykonane przedmioty będą jeszcze bardziej imponujące i niezmiernie wszechstronne – komentuje Bert Benckhuysen, starszy menedżer produktu w firmie Mimaki Europe. - Dzięki naszej niepowtarzalnej wizji, bogatemu doświadczeniu w branży druku i niezmiennemu zaangażowaniu w innowacje, staramy się wprowadzić segment znaków graficznych w obszar oznakowań dwu- i trójwymiarowych – a wprowadzenie nowej drukarki Mimaki 3DGD-1800 jest fantastycznym krokiem naprzód w realizacji tego celu.

Nowa drukarka Mimaki 3DGD-1800 ma trafić do sprzedaży 1 kwietnia 2020 roku i zrewolucjonizować sposób tworzenia obiektów wielkogabarytowych, umożliwiając odejście od kosztownych i czasochłonnych, konwencjonalnych, wymagających dużej wiedzy metod rękodzielniczych, do niewymagającej wysiłku, szybkiej produkcji przy użyciu danych 3D. Podczas gdy duże przedmioty zwykle były wytwarzane ręcznie, tj. rzeźbione w piance, nowa drukarka 3D firmy Mimaki gruntownie zmienia ten proces od koncepcji do produkcji. Oznacza to, że projekty mogą być wizualizowane jako produkt końcowy wyłącznie na podstawie danych 3D, a następnie wytwarzane w różnej wielkości z jednego zbioru danych. W przeciwieństwie do innych metod druku 3D, obejmujących laminowanie na gorąco, drukarka 3DGD-1800 wykorzystuje technologię GDP (Gel Dispensing Printing), która polega na liniowym nakładaniu żelowej żywicy utwardzanej promieniami UV i wykorzystaniu diod UV LED do jej natychmiastowego utwardzenia, co pozwala laminować z szybkością 350 mm w osi pionowej na godzinę.

Oczekuje się, że drukarka 3DGD-1800 dostarczy producentom oznakowań nowych możliwości w wielu różnych sektorach, pozwalając z łatwością generować naturalnej wielkości materiały reklamowe, dekoracje imprez, rekwizyty filmowe, duże makiety produktów itp. – a także szybko i wydajnie produkować elementy produkcji przemysłowej, takie jak formy do formowania próżniowego, pomagając producentom skrócić czasy realizacji.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością wprowadzenia tak przełomowego produktu na rynek – dodaje Benckhuysen. - Oferując niespotykaną szybkość modelowania i możliwość tworzenia ogromnych przedmiotów wykraczających nawet poza spory obszar roboczy, drukarka 3DGD-1800 stanowi rzeczywisty przełom w produkcji wielkogabarytowej. W połączeniu z wyjątkową jakością, z jakiej słynie firma Mimaki, potencjalny wpływ tej nowej drukarki 3D jest ogromny – zwłaszcza na rynku oznakowań i materiałów reklamowych, ale także poza nim. Możliwości są nieograniczone.

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cele dekarbonizacyjne Group One zaakceptowane przez SBTi
Polska niezależna grupa marketingowo-technologiczna Group One jako pierwsza firma z sektora mediowego w Polsce przeszła przez naukową weryfikację celów dekarbonizacji i otrzymała od międzynarodowej inicjatywy Science Based Targets initiative (SBTi) akceptację średniookresowych celów klimatycznych. Tylko 34 przedsiębiorstwa w Polsce jak dotąd dołączyły do grupy certyfikowanych...
SMAKuj życie z Eduscho - jesienna odsłona kampanii marki
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania...
Kierunek Kreatywny przygotował kampanię dla dewelopera Ekopark
Od połowy października ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta. Jak piszą twórcy kampanii, agencja Kierunek Kreatywny: “Bo nie jest ważne, ile...
Mediaplus wygrał przetarg na obsługę mediową Bosch
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczyna współpracę z marką Bosch, czołowym producentem sprzętu AGD, w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach.
Zakładamy się… w kampanii Durex i Sexedpl
„Zakładamy się…” – tak Durex we współpracy z SEXEDPL zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Bezpieczeństwo może zapewnić Durex Invisible – najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki, gdyż jedynie prezerwatywa chroni zarówno przed nieplanowaną ciążą, jak i przed chorobami przenoszonymi...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764