logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki prezentuje innowacje i możliwości zastosowań na targach Fespa 2021

  PR 16.09.2021, przeczytano 440 razy
ilustracja
Podczas pierwszego pokazu na targach FESPA Global Print Expo 2021 firma Mimaki zaprezentuje zaawansowany, wielkoformatowy ploter atramentowy LED-UV JFX600-2513

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA od czasu wybuchu pandemii COVID-19, firma premierowo zaprezentuje na żywo swoje ostatnio zapowiadane innowacje, starając się jednocześnie zainspirować gości wyjątkowymi zastosowaniami autorstwa klientów. Ponieważ targi FESPA 2021 odbędą się „na ojczystej ziemi” firmy Mimaki Europe, goście będą także mieli niepowtarzalną okazję odwiedzić jej Centrum Doświadczeń w Amsterdamie (Amsterdam Experience Centre) i zapoznać się z całą ofertą 3D i tekstylną firmy Mimaki w formie indywidualnych pokazów organizowanych przez jej zespół ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-prezentuje-innowacje-i-mozliwosci-zastosowan-na-targach-fespa-2021,393018,artykul.html

Z dumą ogłaszając „powrót prawdziwego poznawania druku”, firma Mimaki zobowiązuje się ponownie zgromadzić społeczność druku, zachowując wszystkie możliwe środki bezpieczeństwa związane z pandemią COVID-19. Na stoisku klienci będą mogli zagłębić się w technologię z najnowszej oferty produktów Mimaki, w tym zupełnie nowe urządzenia, jak choćby wielkonakładowa, płaska drukarka UV JFX600-2513, bardzo szybkie, wysokiej jakości drukarki serii UJF i pełnokolorowa, biurkowa drukarka 3D 3DUJ-2207. Firma Mimaki będzie także gościć swoich klientów i partnerów na interaktywnej wystawie historii sukcesu i przykładowych zastosowań jej ambasadorów druku.

- Jesteśmy zachwyceni mogąc zaprosić klientów do osobistego odwiedzenia nas na tegorocznych targach FESPA. Oprócz całej masy awangardowych technologii, inspirujących historii klientów i dużego szumu i sporej dawki emocji, zarówno targi, jak i nasze stoisko będą bezpieczne i przygotowane zgodnie z wytycznymi w związku z pandemią COVID-19. Zrobiliśmy wszystko, aby mieć pewność, że nasi goście mogą bezpiecznie uczestniczyć w tym wydarzeniu, m.in. integrując dodatkowe materiały online, aby uniknąć niepotrzebnego tłoku i kontaktu fizycznego.

Danna Drion, dyrektor generalny ds. marketingu w Mimaki Europe wyjaśnia:

- Targi FESPA 2021 to optymalna szansa dla branży, aby połączyć siły i ożywić interesy za pomocą nowych technologii i zastosowań. Dla tak wizualnej i tętniącej życiem branży zmuszonej do ograniczenia kontaktów przez taki długi czas, ten rok skoncentruje się na maksymalnym poznawaniu druku, co można prawdziwie przeżyć wyłącznie osobiście. Dlatego naszym hasłem jest „Poznaj druk”, a gdzie można to zrobić lepiej po raz pierwszy od niemal 2 lat, niż na targach FESPA”!

Z uwagi na tak wiele przełomowych technologii do obejrzenia na imprezie na żywo, stoisko Mimaki z pewnością będzie wyjątkowym doświadczeniem. Wśród nowych rozwiązań, które zadebiutują na targach FESPA, będzie wielkoformatowy ploter atramentowy LED-UV JFX600-2513, przeznaczony na wysokonakładowy rynek UV. Zaprojektowany z myślą o wysokich prędkościach i wysokiej wydajności, nowy model oferuje dostawcom usług druku większą liczbę zastosowań dzięki bogatszej ofercie rodzajów atramentu i większej elastyczności w zakresie obsługi nośników.

Centralne miejsce na stoisku firmy Mimaki zajmą także zapowiedziane w tym miesiącu urządzenia UJF-7151 plus II i seria UJF-MkII e. Zbudowany pod kątem bezproblemowej i niezawodnej produkcji z dużą szybkością, model UJF-7151plus II pozwala osiągać większe prędkości druku sięgające 190% w porównaniu z poprzednim modelem UJF-7151 plus. Drukarka może obsługiwać wysokiej jakości przyrządy montażowe do druku i idealnie nadaje się do precyzyjnego drukowania na ciężkich nośnikach, takich jak drewno, metal i szkło.

ilustracjastrzałka

Centralne miejsce na targach FESPA zajmie także zapowiedziany w tym miesiącu model UJF-7151 plus II, zaprojektowany z myślą o bezproblemowej i niezawodnej produkcji z dużą szybkością.

Kolejnym przedstawicielem zróżnicowanej oferty firmy Mimaki będzie debiutujący, całkowicie nowy produkt Mimaki 3DUJ-2207. To łatwo skalowalne, biurkowe rozwiązanie 3D ma umożliwić pełnokolorowy druk 3D tym, dla których wcześniej korzyści druku 3D były poza zasięgiem.

Goście z pewnością skorzystają też z szansy zobaczenia w akcji odnowionej „serii 100” od Mimaki. Wprowadzone w szczycie pandemii jako przystępne cenowo rozwiązania zwiększające możliwości firm, te drukarki mają sprostać bieżącym wyzwaniom rynkowym i umożliwić użytkownikom odnoszenie sukcesów na współczesnym niepewnym rynku. Dzięki wydajności i niezawodności, a także niezwykłej elastyczności, która pozwala zdywersyfikować gamę zastosowań, te drukarki oferujące bardzo konkurencyjny stosunek ceny do jakości zdążyły już trafić do drukarni we wszystkich sektorach.

ilustracjastrzałka

Ponieważ targi FESPA 2021 odbędą się „na ojczystej ziemi” firmy Mimaki Europe, goście będą mieli niepowtarzalną okazję odwiedzić jej Centrum Doświadczeń w Amsterdamie i zapoznać się z całą ofertą 3D i tekstylną.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764