logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki prezentuje nową „serię 100”, wprowadzając na rynek europejski dwie drukarki atramentowe typu roll-to-roll

  PR 04.11.2020, przeczytano 1024 razy
ilustracja
W przypadku urządzenia Mimaki JV100-160 użytkownicy mogą oczekiwać wysokiej jakości trwałych wydruków zarówno w zastosowaniach wewnątrz, jak i na zewnątrz

Firma Mimaki Europe, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś wprowadzenie nowej „serii 100” — dwóch podstawowych drukarek atramentowych typu roll-to-roll — UJV100-160 (model UV) i JV100-160 (model solwentowy). Obie drukarki atramentowe mają zapewnić wysokiej jakości druk oraz wysoką wydajność przy minimalnym koszcie eksploatacji. Model UJV100-160 trafi do sprzedaży w grudniu 2020 roku, natomiast model JV100-160 powinien być dostępny w styczniu 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-prezentuje-nowa-_serie-100_%2C-wprowadzajac-na-rynek-europejski-dwie-drukarki-atramentowe-typu-roll-to-roll,389069,artykul.html

Drukarka JV100-160 wykorzystuje niedawno opracowany, szybkoschnący atrament ekosolwentowy „AS5”, który redukuje ziarnistość i umożliwia uzyskanie drobnych szczegółów nawet w przypadku druku obrazów wymagających dużej ilości atramentu. Ponadto, nowy atrament ekosolwentowy jest wyjątkowo odporny na zarysowania i warunki atmosferyczne, dzięki czemu może być używany przez drukarnie w szeregu zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych. Nowy atrament AS5 będzie dostępny zarówno w 4-, jak i w 8-kolorowym trybie Dual CMYK, który obejmuje jasny cyjan (Lc), jasną magentę (Lm), pomarańczowy (Or) i jasnoczarny (Lk).

Model Mimaki UJV100-160 wykorzystuje opłacalny atrament UV „LUS-190”, który utwardza się natychmiast po naświetleniu promieniami UV, oferując krótszy czas realizacji bez konieczności odgazowania po drukowaniu. Atrament LUS-190 może być używany nie tylko na PVC, ale także na podłożach niepowlekanych, takich jak folia PET, papier itp. Model UJV100-160 jest dostępny w sprzedaży na kilku wybranych rynkach, m.in. w Rosji i na Bliskim Wschodzie od marca 2020 roku. Oferowany w całej Europie system będzie idealnym rozwiązaniem dla firm poligraficznych, które chcą wprowadzić technologię druku UV w swoich liniach produkcyjnych.

Zgodnie z hasłem „Expert Printing Made Easy” (Fachowy druk dla każdego), urządzenia z tej serii są też wyposażone w komplet funkcji ułatwiających ich obsługę operatorom. Obie drukarki z „serii 100” wykorzystują nową funkcję DAS (Dot Adjustment System) firmy Mimaki, opracowaną z myślą o usprawnieniu i zwiększeniu wydajności procesu druku. Dopasowanie punktów zazwyczaj wykonuje się ręcznie po każdej zmianie typu nośnika. Jednak ta nowa funkcja dopasowuje położenie kropel dla druku dwukierunkowego i automatycznie kompensuje podawanie nośnika, aby zapewnić doskonałe wyrównanie i jakość druku.

Bert Benckhuysen, starszy menedżer produktu w firmie Mimaki Europe komentuje — Mimaki zawsze szczyciło się wprowadzaniem technologii druku wyróżniających się wydajnością i wysoką jakością, a te dwa modele spełniają oba warunki. „Seria 100” to także uniwersalne drukarki, których wszechstronność pozwoli użytkownikom wykorzystać je w wielu zastosowaniach, od jaskrawych tapet do wysokiej jakości tablic informacyjnych.

W standardzie będą też dostępne podstawowe rozwiązania techniczne firmy Mimaki, takie jak system kontroli dysz (NCU), system przywracania sprawności dysz (NRS) i MAPS4 (Mimaki Advanced Pass System), które ułatwią zapewnienie ciągłej i niezawodnej produkcji. Co więcej, firma Mimaki wyposażyła tę serię w nowe oprogramowanie RIP „RasterLink7”, które bazuje na opracowanym przez Global Graphics Software Ltd. aparacie Harlequin RIP. Umożliwia on skrócenie czasu RIP nawet o 25%. Aby zapewnić jeszcze prostszą obsługę, nowa bezpłatna funkcja RIP została rozbudowana o ustawienia druku zmiennych danych i ulubionych.

ilustracjastrzałka

Mimaki UJV100-160, drukarka atramentowa UV typu roll-to-roll zaprojektowana z myślą o wysokiej jakości druku i maksymalnej wydajności

Źródło: Mimaki

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764