logo
WIADOMOŚCI

Mimaki School 2017 pod patronatem Signs.pl

redakcja   11.08.2017, przeczytano 531 razy
ilustracja

Sico Polska i japoński producent maszyn drukujących firma Mimaki mają przyjemność zaprosić wszystkich  zajmujących się drukiem wielkoformatowym do udziału w wyjątkowym cyklu szkoleniowym. Mimaki School to pierwsza w Polsce inicjatywa szkoleniowa o tak szerokim zakresie skierowana do drukarzy, pracowników produkcji, grafików, handlowców oraz managerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-school-2017-pod-patronatem-signs.pl,33388,artykul.html

Celem „szkoły” jest podniesienie kwalifikacji zawodowych, wymiana wiedzy i umiejętności pomiędzy drukarzami, inżynierami serwisu, producentami maszyn, oprogramowania i mediów, specjalistami z Polski i Europy, przedstawicielami mediów, świata nauki oraz sztuki. Nie mniej ważnymi celami są integracja środowiska i pokazania kierunków rozwoju branży.

Mimaki School rozpoczynamy na 7 września w Poznaniu, potem Kraków i Wrocław oraz w październiku Łódź, Gdańsk i Warszawa. Sześć spotkań poświęconych drukowi solwentowemu, UV oraz drukowi na tekstyliach. Tematyka każdego ze spotkań będzie inna, uczestnicy mogą wziąć udział w dowolnej liczbie spotkań (ilość miejsc ograniczona).

Każde szkolenie kończy się egzaminem podsumowującym zdobyte umiejętności. Wszyscy otrzymają dyplomy ukończenia kursu wraz z podaną ilością uzyskanych punktów, najlepsi otrzymają zaproszenie do uczestnictwa w Gali Mimaki School oraz nagrody.

Gala odbędzie się w Poznaniu 26 października. Będzie to szczególne spotkanie „najlepszych z najlepszych”, połączone z egzaminem, po którym zostaną wyłonieni najlepsi drukarze w Polsce, laureaci Mimaki School.

Gala Mimaki School to wiele atrakcji dla najlepszych, min. szkoła bezpiecznej jazdy Mercedesa, występy kabaretu, uroczysty bankiet i wiele nagród ufundowanych przez organizatorów i sponsorów.

Mimaki School zasady uczestnictwa

  1. Uczestnictwo w Mimaki School wymaga rejestracji. Rejestracji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.mimakischool.pl, strony www.sico.pl, oraz poprzez dostarczenie do Sico Polska wypełnionego formularza rejestracyjnego za pośrednictwem e-maila: mimakischool@sico.pl;  fax’u lub osobiście.
  2. Udział w Mimaki School jest płatny, koszt to 100 zł/netto od osoby za jedno szkolenie (jedno miasto). Płatność na podstawie fv wystawionej przez Sico Polska. Wpłat należy dokonać do dnia poprzedzającego spotkanie.
  3. Ilość miejsc w poszczególnych szkoleniach (miastach) jest ograniczona. Gwarancją uczestnictwa jest potwierdzona wpłata. Po wyczerpaniu limitu miejsc zgłoszenia nie będą przyjmowane.
  4. Z jednej firmy może wziąć udział maksymalnie dwie osoby, każda z osób może wziąć udział w dowolnej ilości szkoleń.
  5. Test zaliczeniowy sesji szkoleniowej będzie testem wielokrotnego wyboru.

Tematyka lekcji jest dedykowana do zainteresowanych w całym kraju i niezależnie od lokalizacji zapraszamy na lekcje tych, którzy chcą zasięgnąć wiedzy z konkretnej tematyki.

Źródło: Sico Polska

www.sico.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorzy główni: Mimaki Europe, Sico Polska
Sponsorzy: Mactac, Heatcoat, Cham Paper, JM, Ergosoft, Monti Antonio
Partner: Mercedes-Benz MB Motors
Patroni medialni: Signs.pl, Visual Communication, OOH Magazine, T&P.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 165 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone