logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki School 2017 w Krakowie: Relacja

   23.09.2017, przeczytano 1114 razy
strzałkistrzałka
Mimaki School 2017 w Krakowie: Relacja ZOBACZ ILUSTRACJE

Mimaki School to event zorientowany na integrację branży drukarskiej i prezentację nowych technologii – nie była to jednak seria nudnych prelekcji i wykładów o korporacyjnym charakterze. Imprezę zorganizowało Sico Polska we współpracy z japońskim producentem cyfrowych drukarek wielkoformatowych – Mimaki. Prelegenci przedstawiali materiał z prezentacji z zaangażowaniem i widać było, że znają się „na rzeczy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-school-2017-w-krakowie%3A-relacja,33821,artykul.html

Powrót do szkoły

Mimaki School to nie przypadkowy tytuł. Szkolne ławy, klasa, belfrzy i test zamykający serię prelekcji – uczestnicy z pewnością zapamiętali niepowtarzalną atmosferę szkoły. Event odbył się w Centrum hotelowo – konferencyjnym „Witek”, na obrzeżach stolicy Małopolski, Krakowa. Przed szkołą, dla zwiększenia motywacji uczniów, zaparkowano auto marki Mercedes, którym przejechać miał się wylosowany na koniec eventu szczęściarz. Uczniowie pilnie słuchali i nie rozrabiali, nawet podczas przerw między wykładami – nikt nie chciał dostać nagany od nauczyciela!

Plan lekcji prezentował się następująco:

  1. Rodzaje maszyn solwentowych i UV. (Mimaki Holandia)
  2. Plotery z modułem tnącym. (Mimaki Holandia)
  3. Atramenty w druku wielkoformatowym. (Mimaki Holandia)
  4. Oprogramowanie RIP’ujące. (Ergosoft Szwajcaria)
  5. Nietypowe podłoża samoprzylepne w druku wielkoformatowym. (MacTac Polska)
  6. Klient - pozyskiwanie, komunikacja, obsługa. (Sico Polska)


Przedstawiono podstawy technologii druku inkjet, możliwości ploterów solwentowych i UV. Omówiono rodzaje podłoży do druku solwentowego oraz najpopularniejsze media w druku tego rodzaju. Bardzo ciekawy wykład dotyczący oprogramowania do drukarek przedstawił specjalista Ergosoftu. Uczestnicy usłyszeli również wiele wartościowych wskazówek i niuansów „z pierwszej ręki”.
 
Żeby uczniowie lepiej przyswoili materiał, na sali wykładowej wystawiono urządzenia Mimaki CJV300 (ploter drukująco-tnący), Mimaki UJF 3042 MK II EX (mała drukarka UV) oraz prasę termotransferową Poli-Tape. których działanie tłumaczyli na bieżąco inżynierowie serwisu. Odbyły się pokazy druku na foliach MacTac, foliach do termotransferu, oraz gadżetach reklamowych. Można było podejść i wykorzystać obecność serwisantów do zadawania pytań, co uczestnicy chętnie i często robili. Końcowy wykład zaprezentowany przez Jacka Szydłowskiego z Sico różnił się od poprzednich – nie skupiając się na technikaliach i warsztacie, tłumaczył ważne niuanse z dziedziny psychologii biznesu, zwłaszcza o ważnej roli szczegółów w relacji z klientem i kultury osobistej – wiadomo, że detale mają ogromne znaczenie, zwłaszcza w warunkach wolnego rynku.

Na koniec wykładów uczestnicy wzięli udział w teście sprawdzającym uważność na zajęciach – 10 najlepszych wyników ukazywało się na bieżąco na ekranie. W przypadku jednakowej ilości punktów decydujący był czas rozwiązania testu.

Prymusem okazał się być Tomasz Drzewosieski z firmy Business Consulting – w nagrodę otrzymał tablet oraz voucher o wartości 1000 zł na audyt infrastruktury informatycznej od partnera technicznego Mimaki School – firmy Sunmake. Warto było siedzieć w pierwszej ławce!

Pomimo tak cennych nagród, nie było czuć niezdrowej atmosfery rywalizacji czy konkurencji. Wszyscy zdawali się dobrze bawić, a jeśli ktoś przysypiał na zajęciach, szybko doprowadzano go do porządku celnym bon motem albo branżowym żarcikiem. Dodatkowo, dziesięciu najlepszych przedstawicieli firm zakwalifikowało się do uczestnictwa w finałowej Gali Mimaki School w której nagrodą jest udział w Szkole Bezpiecznej Jazdy z Mercedesem. Na zakończenie szkolenia w Krakowie wylosowano osobę, która wygrała przejażdżkę mercedesem wysokiej klasy od wtorku do piątku – szczęśliwcem tym okazał się być – nomen omen – Tomasz Drzewosieski, który w tym dniu miał wyjątkowe szczęście.

Po Poznaniu i Krakowie czeka nas jeszcze Wrocław (28.09), Łódź (04.10), Gdańsk (10.10), Warszawa (18.10) i na koniec finałowa Gala Mimaki School, która odbędzie się na Torze w Bednarach (26.10). Program objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Więcej informacji: www.mimakischool.pl

Źródło: Sico Polska

Galeria: Mimaki School 2017 w Krakowie: Relacja

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Można było się przejechać mercedesem ? Poważnie ? Ale czad.. Że tez mnie nie było.

avatar użytkownika
,

To źle że program poszerzono o takie rozrywkowe elementy?  

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764