logo
WIADOMOŚCI

Mimaki School: O sublimacji w Łodzi i w Gdańsku

redakcja   12.10.2017, przeczytano 708 razy
ilustracja

Rozpędziliśmy się już z Mimaki School tym razem gościliśmy w Łodzi i w Gdańsku. Tematem wiodącym obu spotkań był druk sublimacyjny. Warsztaty prowadzili przedstawiciele Mimaki Holandia, Monti Włochy, Cham Paper Włochy, HeathCoat Wielka Brytania oraz Sico Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-school:-o-sublimacji-w-lodzi-i-w-gdansku,34074,artykul.html

Stolica tekstylna - Łódź

Gościliśmy z lekcją Mimaki School w Centralnym Muzeum Włókiennictwa. Miejsce dla drukarzy tekstylnych wręcz magiczne!

Najlepszymi "studentami" na Mimaki School okazali się:

  1. Grzegorz Słowik - Effect-System
  2. Jakub Stasicki - Effect-System
  3. Paweł Meller - Pracownia Plisowania


A wylosowanym Mercedesem na weekend odjechał Mikołaj Lechtański z firmy Printomoda.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Tematyka warsztatów w Łodzi była dedykowana sublimacji:

  • Rodzaje maszyn do druku na tekstyliach. Mimaki Holandia
  • Budowa plotera do druku na tekstyliach, podstawowe czynności obsługowe. Mimaki Holandia
  • Urządzenia utrwalające w sublimacji. Zasady działania, różnice, wpływ na proces. Monti Włochy
  • Papier w procesie sublimacji. Potrzebny czy nie? Budowa papieru do sublimacji. Wpływ gramatury na jakość druku. Cham Paper Włochy
  • Jak zapanować nad kolorem w sublimacji? Sico Polska B. Winnicki
  • Cena jest najważniejsza! Techniki obrony ceny. Sico Polska.


Gdańsk

Także Mimaki School w Gdańsku były gratką przede wszystkim dla drukarzy sublimacyjnych.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Oto tematyka warsztatów:

  • Rodzaje maszyn do druku na tekstyliach. Mimaki Holandia
  • Bezpośrednio czy transferem – omówienie najważniejszych różnic. Mimaki Holandia
  • Atrament do druku tekstyliów – rodzaje, właściwości i zastosowanie. Sico Polska
  • Tkanina do sublimacji, budowa, rodzaje coatingów, atestów, parametry i właściwości. HeathCoat Wielka Brytania
  • Dobre przebicie na fladze, głębokie kolory na dekorze, ładne kolory w podświetleniu… Tajemnice druku na tekstyliach. Sico Polska. B. Winnicki
  • Czas. Jak zapanować nad czasem w drukarni. Sico Polska.


A najlepszymi słuchaczami warsztatów okazali się:

  1. Witold Brylowski - Brands Polska
  2. Barbara Brejak - Prografsg
  3. Szymon Klotz - Ultima Displays Polska

   
Natomiast Mercedesem na weekend odjechał Andrzej Zieliński z firmy Gaja.

Spotkania w ramach Mimaki School objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Serdecznie gratulujemy!

Źródło: Sico Polska

www.sico.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 84 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone