logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki SUJV-160 - solwentowy druk na skórze

  PR 20.04.2021, przeczytano 1319 razy
ilustracjastrzałka
Nowy system drukowania idealnie nadaje się do szeregu ekskluzywnych zastosowań w branży odzieżowej, a także wyposażenia wnętrz

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś o wprowadzeniu na rynek modelu Mimaki SUJV-160 – nowej wysokiej jakości drukarki atramentowej, która umożliwia realistyczne odwzorowanie tekstury naturalnej i sztucznej skóry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-sujv-160---solwentowy-druk-na-skorze,391125,artykul.html

Mająca trafić do sprzedaży w czerwcu, nowa, szerokoformatowa, solwentowa drukarka atramentowa UV oferuje szerokość drukowania do 1610 mm, dzięki czemu idealnie nadaje się do zdobienia skórzanych akcesoriów odzieżowych, mebli, a nawet tapicerki samochodowej.

Nowe rozwiązanie jest wynikiem pomysłowości i nowatorskiej technologii dwóch liderów rynku – kompetencji firmy Mimaki w dziedzinie druku oraz technologii atramentów UVIQUE firmy Fujifilm. Cienkowarstwowy atrament solwentowy UV SU200, opracowany przez Fujifilm i sprzedawany wyłącznie przez Mimaki, zapewnia naturalnej i sztucznej skórze wyjątkową elastyczność, rozciągliwość i znakomitą odporność na zarysowania. Pozwala to zachować teksturę i uczucie w dotyku materiału po zadrukowaniu, a także zwiększa wydajność, umożliwiając natychmiastowe przejście do etapu przetwarzania końcowego z pominięciem czasu schnięcia.

Bert Benckhuysen, starszy menedżer produktu w firmie Mimaki Europe, komentuje — Firma Mimaki z zaangażowaniem kontynuuje wprowadzanie innowacji, dostosowując się do zmieniających się potrzeb firm poligraficznych używających druku atramentowego. Nowy model jest tego doskonałym przykładem. Mimaki SUJV-160 sprawia, że stanowiący dotychczas wyzwanie druk na skórze staje się prosty i wydajny, a produkt końcowy zachowuje wygląd i uczucie w dotyku materiału bazowego. Ta drukarka powstała w wyniku słuchania klientów i reagowania na ich potrzeby, a także światowej klasy myśli technicznej i wyjątkowej oryginalności. Wykorzystując opracowany przez Fujifilm atrament SU200, model SUJV-160 stanowi inwestycję, która z pewnością zapewni firmie przewagę nad konkurencją. Połączenie tych innowacyjnych technologii druku i atramentu sprawia, że system idealnie nadaje się do szeregu ekskluzywnych zastosowań. Drukarka SUJV-160 może dostarczyć materiał do produkcji torebek, butów czy spersonalizowanego wyposażenia drużyn sportowych w branży modowej, dywaników i sof w branży wystroju wnętrz, foteli samochodowych i siodełek motocyklowych, umożliwiając również zdobienie wyrobów z formowanej żywicy.

Benckhuysen kontynuuje — Przy rosnącym zainteresowaniu dobrami luksusowymi, stylowe skórzane dodatki w branży odzieżowej, wyposażenia wnętrz i innych rynkach premium, które cechuje trwałość, estetyczny wygląd i możliwość łatwego przystosowania do oczekiwań klienta, z pewnością będą coraz bardziej poszukiwane. Model Mimaki SUJV-160 niewątpliwie spełnia wszystkie powyższe i wiele innych kryteriów firm poligraficznych, które zechcą skorzystać z tej lukratywnej okazji.

ilustracjastrzałka

Mimaki SUJV-160 -– nowa wysokiej jakości drukarka atramentowa przeznaczona do realistycznej reprodukcji tekstury naturalnej i sztucznej skóry.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764