logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki SWJ-320EA: oszczędna drukarka solwentowa

  PR 12.09.2019, przeczytano 1203 razy
ilustracja

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś prezentację innowacyjnej, oszczędnej, wielkoformatowej drukarki solwentowej SWJ-320EA na targach FESPA Africa 2019 (Gallagher Convention Centre, Johannesburg, RPA – 11-13 września 2019). Przeznaczona na wymagający, podlegający ciągłym zmianom i wrażliwy na ceny rynek druku superwielkoformatowego, ta niezwykle wydajna drukarka o szerokości 3,2 m oferuje niezrównany stosunek najwyższej jakości druku, wyjątkowej szybkości i niezawodności przy bardzo przystępnej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-swj-320ea%3A-oszczedna-drukarka-solwentowa,383937,artykul.html

Po udanym zwiększeniu sprzedaży na wrażliwych na ceny rynkach, takich jak Turcja, Rosja i Bliski Wschód, model SWJ-320EA jest teraz dostępny w całym regionie EMEA.

- Odpowiadająca na potrzeby niezwykle konkurencyjnego rynku druku wielkoformatowego drukarka SWJ-320EA jest ważnym wyróżnikiem firmy dla klientów — mówi Bert Benckhuysen, starszy menedżer produktu na region EMEA, Mimaki Europe. - Łącząc wysoki poziom wydajności i niskie koszty eksploatacji z bardzo konkurencyjną ceną sprzętu i atramentów, model SWJ-320EA stanowi o wiele oszczędniejszy wybór dla inwestycji, zwłaszcza w porównaniu z ofertą naszej konkurencji w Chinach, Rosji i Turcji.

Bazując na spuściźnie innowacji firmy Mimaki, superwielkoformatowa drukarka solwentowa SWJ-320EA jest wyposażona w podstawowe rozwiązania techniczne firmy Mimaki, a mianowicie MAPS4 (Mimaki Advanced Pass System) i NRS (system przywracania sprawności dysz). Rozwiązanie MAPS4 pomaga zapobiegać prążkowaniu w procesie druku. W każdym przebiegu system MAPS4 wykorzystuje unikatowy algorytm, który oblicza najwydajniejsze wtryskiwanie kropel atramentu, zapobiegając widocznemu prążkowaniu. Podlega to ciągłym zmianom w zależności od koloru atramentu, pokrycia i prędkości druku. W połączeniu z technologią NRS, która umożliwia wymianę zapchanych dysz bez zatrzymywania produkcji, zwiększa to wydajność drukarki, a także poprawia produktywność i jakość druku z perspektywy użytkownika. W ramach dodatkowych korzyści dla produkcji, drukarka SWJ-320EA jest wyposażona w cztery zaawansowane, bardzo szybkie, rozmieszczone naprzemiennie głowice drukujące, które zapewniają rozdzielczość do 1200 dpi i prędkość druku do 137 m2/godz.

Oferująca słynną, światowej klasy szybkość, jakość i niezawodność Mimaki w druku superwielkoformatowym, drukarka SWJ-320EA ma wyjątkowo stabilny system podawania nośników i nowo zaprojektowany pręt napinający. Funkcje te zapobiegają marszczeniu się nośnika i zapewniają wysoką przyczepność, co przekłada się na wyjątkowo dokładny druk i stabilną, wysoką jakość, nawet w przypadku dużych wydruków. Użytkownicy pracujący z większymi nakładami mogą zamówić opcjonalną funkcję druku przy użyciu dwóch wałków, dzięki której drukarka obsługuje dwa wałki (każdy o maksymalnej szerokości 1524 mm) i pozwala podwoić dzienną produkcję.

Zaprojektowane, aby umożliwić użytkownikom opłacalną dywersyfikację firm, drukarka Mimaki SWJ-320EA idealnie nadaje się do produkcji szerokiej gamy materiałów wielkoformatowych do zastosowań wewnątrz i na zewnątrz, w tym materiałów POS, banerów i billboardów, displayów, grafik transportowych i podłogowych. Dywersyfikacja będzie także napędzana przez szeroką i zróżnicowaną gamę kompatybilnych, pokrytych solwentem podłoży, takich jak samoprzylepna folia PVC, papier fotograficzny, papier billboardowy, papier blue-back, folia podświetlana, materiały banerowe, brezent i wiele innych. Drukarka SWJ-320EA wykorzystuje atrament rozpuszczalnikowy Mimaki CS100 – dostępny w konfiguracji CMYK w ilości 3 l na kolor. Nowe atramenty zostały opracowane z myślą o zapewnieniu niższego zużycia i większej odporności na warunki atmosferyczne i zarysowania.

Będąc atrakcją na stoisku firmy Graphix Supply World (pawilon 3, stoisko D21-43) na targach FESPA Africa, drukarka SWJ-320EA zostanie także zaprezentowana na targach The Print Show (NEC Birmingham, Wielka Brytania, 17-19 września) na stoisku firmy Hybrid Services (pawilon 9, stoisko E10), na targach Salon C!Print, (Madryt, Hiszpania, 24-26 września) na stoisku firmy Digidelta (stoisko C51) oraz na targach Viscom Italia (Mediolan, Włochy, 10-12 października) na stoisku firmy Bompan (pawilon 8, stoisko E23/E27/G20/G26).

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764