logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki TxF150-75 - drukarka atramentowa do bezpośredniego druku na folii

  PR 22.02.2023, przeczytano 1536 razy
ilustracja
TxF150-75 - pierwsza drukarka DTF firmy Mimaki

Podczas Global Innovation Days Mimaki - producent drukarek atramentowych i urządzeń do cięcia - przedstawia TxF150-75, swoją pierwszą drukarkę atramentową typu „direct to film" (DTF). Stosująca metodę transferu na gorąco drukarka idealnie nadaje się do wytwarzania wysokiej jakości spersonalizowanych produktów, odzieży sportowej i innych tekstylnych materiałów promocyjnych. Jest to najnowsza propozycja firmy Mimaki dla segmentu odzieży zdobionej, która zadebiutuje w regionie EMEA na targach Printwear & Promotion Live! w Wielkiej Brytanii (26-28 lutego 2023 r.).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-txf150-75---drukarka-atramentowa-do-bezposredniego-druku-na-folii,399057,artykul.html

Druk DTF to łatwy i niedrogi proces zdobienia odzieży, zwykle koszulek. Projekt jest początkowo drukowany bezpośrednio na specjalnej folii transferowej, następnie posypywanej proszkiem termotopliwym. Po podgrzaniu i wysuszeniu arkusz transferowy jest gotowy do nałożenia na tkaninę za pomocą prasy termicznej.

Oparta na już istniejącej Mimaki 150, jednym z najlepiej sprzedających się modeli, nowa TxF150-75 odpowiada na zapotrzebowanie rynku na niezawodną, stabilną technologię DTF. Wbudowany system cyrkulacji tuszu i konstrukcja odgazowanego opakowania z atramentem zapobiegają typowym problemom DTF, takim jak słaby wyrzut tuszu i zapychanie się białym tuszem. Te podstawowe technologie, obejmujące również zespół kontroli dysz i system regeneracji dysz, zapewniają wydajny przebieg procesów przy minimalnej interwencji.

St. kierownik produktu w Mimaki Europe na EMEA Mark Sollman komentuje: - Zdobienie odzieży to niezwykle popularny i dynamiczny sektor, w którym już działamy dzięki naszym innym technologiom tekstylnym. Mogliśmy jednak przekonać się o wpływie, jaki technologia DTF wywarła na branżę w ostatnich latach, wykazując znaczące zalety w stosunku do istniejących technologii. DTF pozwala uniknąć czasochłonnego procesu tworzenia płyt w sitodruku oraz wymaganego odchwaszczania w tradycyjnym transferze ciepła na winylu. Technologia ta umożliwia również tworzenie dynamicznych wzorów dzięki drukowaniu w pełnym kolorze. Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić na rynek rozwiązanie przeznaczone dla osób już działających w sektorze odzieży zdobionej i tych, które chcą tam wejść, wyróżniające się użytecznością, niezawodnością i jakością.

Wchodząc do nowego segmentu, Mimaki stworzyła własną gamę wodnych tuszy pigmentowych (PHT50) specjalnie dla tych zastosowań. Od marca 2023 roku tusze te posiadać będą certyfikat OEKO-TEX ECO PASSPORT[1] poświadczający spełnienie standardów bezpieczeństwa i ochrony środowiska zgodnie z zobowiązaniami zrównoważonego rozwoju podjętymi przez firmę Mimaki. W przeciwieństwie do drukarek termosublimacyjnych DTF jest o wiele bardziej wszechstronna, jeśli chodzi o materiały: może korzystać nie tylko z poliestru i mieszanek TC, także na tkaninach o jasnych lub ciemnych kolorach.

Mimaki wyposażyła tę drukarkę w oprogramowanie RasterLink7 RIP, dając użytkownikom pełny nadzór i możliwość usprawnienia procesu od projektu do produktu końcowego. Podobnie jak w przypadku wszystkich innych urządzeń tej firmy, nabywcy mogą liczyć na szerokie wsparcie firmy Mimaki przez cały okres wstępnej konfiguracji i użytkowania.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

Dodatkowe informacje:

[1] Przewiduje się uzyskanie do końca marca 2023 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764