logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki UJV100-160 najlepszą drukarką typu roll-to-roll wg EDP

  PR 14.12.2020, przeczytano 960 razy
ilustracjastrzałka
Ronald van den Broek, naczelny dyrektor sprzedaży w Mimaki Europe, z nagrodzoną przez EDP drukarką UJV100-160

Firma Mimaki Europe, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że organizacja European Digital Press Association (EDP) wyróżniła drukarkę atramentową Mimaki UV LED UJV100-160 nagrodą dla najlepszej drukarki typu roll-to-roll o szerokości do 170 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-ujv100-160-najlepsza-drukarka-typu-roll-to-roll-wg-edp,389566,artykul.html

Przyznanie tej prestiżowej nagrody zbiega się w czasie z zaplanowaną w tym miesiącu oficjalną premierą tego wysokiej jakości, wysoko wydajnego systemu druku na rynku europejskim. Głównymi czynnikami, które zadecydowały o przyznaniu tej drukarce nagrody przez jury EDP, było wiele cech, za sprawą których drukarka UJV100-160 jest opłacalna, niezawodna i prosta w obsłudze.

Komisja techniczna EDP: - Urządzenie Mimaki ma bardzo atrakcyjną cenę i oferuje szybkość druku UV na poziomie 23 m2/godz. Drukarka nie tylko wykorzystuje kolory CMYK, ale pozwala też stosować biały atrament i lakier, a nowy innowacyjny system pomaga zachować jakość dzięki kontroli rozmieszczenia punktów i podawania nośnika, co bywa najczęstszą przyczyną błędów w druku atramentowym. UJV100-160 to z pewnością doskonały podstawowy model drukarki, wyposażony w wiele elementów zaawansowanej technologii UV firmy Mimaki w przystępnej cenie.

Drukarka UJV100-160 jest kompatybilna z szeroką gamą nośników, takich jak folia metalowa, tkaniny i materiały niepowlekane, umożliwiając producentom oznakowań wykorzystanie jej w szeregu różnego rodzaju wartościowych zastosowań, w tym plakatów, materiałów POP i soft signage, naklejek i dekoracji okiennych. Drukarka posiada dwie nowo opracowane głowice drukujące i nową funkcję DAS (Dot Adjustment System). Funkcja DAS automatyzuje konwencjonalne rozmieszczenie punktów (położenie punktów i korektę podawania), zapewniając maksymalną jakość obrazu, oszczędzając czas operatorów i ograniczając ludzkie błędy.

Urządzenie UJV100-160 pozwala też oszczędzać czas, drukując z maksymalną szybkością 23 m2/godz. i używając utwardzanego promieniami UV atramentu wolnego od lotnych związków organicznych (LZO). Ten ekologiczny atrament ulega utwardzeniu natychmiast po wydrukowaniu, eliminując czas schnięcia wymagany w przypadku atramentów wodnych czy solwentowych. Dzięki temu przetwarzanie końcowe i produkcja oznakowań są możliwe bezpośrednio po zakończeniu druku, skracając czas produkcji i umożliwiając drukarniom realizację zleceń w krótkim terminie.

- UJV100-160 to wszechstronne, solidne i wydajne rozwiązanie dla producentów oznakowań, którzy chcą postawić na druk UV i zróżnicować swoją ofertę — mówi Ronald van den Broek, naczelny dyrektor sprzedaży w Mimaki Europe. - Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że jakość i wydajność tej drukarki zostały dostrzeżone przez EDP. Cieszymy się, że zadebiutuje ona na rynku już w tym miesiącu, dostarczając naszym klientom kolejne innowacyjne rozwiązanie, które pomoże im zwiększyć przewagę nad konkurencją.

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764