logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki wprowadza drukarkę biurkową 3DFF-222

  PR 27.03.2019, przeczytano 893 razy
ilustracjastrzałka
Każde zadanie druku można monitorować zdalnie za pomocą aplikacji na smartfonie lub tablecie

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała o wprowadzeniu nowej drukarki 3D Mimaki 3DFF-222. Jest ona firmowana razem z południowokoreańską firmą Sindoh, która produkuje drukarki 3D i wielofunkcyjne. Nowe rozwiązanie wykorzystujące technologię FFF (Fused Filament Fabrication) powstało jako wewnętrzne narzędzie projektowo-produkcyjne, które idealnie nadaje się do wytwarzania takich części jak przyrządy montażowe używane w procesie druku direct-to-shape oraz narzędzia do produkcji oznakowań trójwymiarowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-wprowadza-drukarke-biurkowa-3dff-222,381814,artykul.html

System 3DFF-222, który trafi do sprzedaży pod koniec kwietnia 2019 r., drukuje przy użyciu materiału PLA. Korzysta z łatwych w instalacji kaset z włóknem oraz umożliwia drukowanie części o wymiarach do 210 mm x 200 mm x 195 mm (szer. x gł. x wys.) i zdalne monitorowanie każdego zadania druku przy użyciu aplikacji Mimaki. Nowe rozwiązanie dołącza do modelu 3DUJ-553 w ofercie drukarek 3D firmy Mimaki, którą producent rozwija, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w obszarze grafiki. Z tego powodu oba systemy cechują się trwałą niezawodnością oraz są objęte wsparciem technicznym i obsługą klienta na całym świecie.

- Głównymi cechami nowej drukarki biurkowej 3D są elastyczność i łatwość obsługi. Projektantom chodziło o to, by nie zakłócała normalnej pracy w biurze — mówi Bert Benckhuysen, starszy menedżer produktu w firmie Mimaki Europe. - Nowa drukarka 3D jest też idealnym uzupełnieniem naszej oferty urządzeń do druku oznakowań i materiałów reklamowych. 3DFF-222 pozwala niewielkim kosztem produkować specjalne przyrządy montażowe, dzięki którym można zapewnić powtarzalną jakość druku w przypadku korzystania z naszych drukarek płaskich UV LED typu direct-to-shape z serii UJF. Ponadto firmy zajmujące się drukiem oznakowań i materiałów reklamowych mogą zaoszczędzić czas i pieniądze dzięki wydajnej samodzielnej produkcji atrakcyjnych kolorowych oznakowań wewnętrznych i liter kasetonowych, które najpierw drukuje się w formacie 3D, a następnie ozdabia przy użyciu drukarek UV Mimaki w trybie LD, pozwalającym uzyskać wysokiej jakości zadruk na obiektach trójwymiarowych.

ilustracjastrzałka

System automatycznego podawania włókna eliminuje konieczność jego żmudnego ręcznego wprowadzania

Najważniejsze cechy i funkcje drukarki 3D 3DFF-222

  • Włókno PLA (polikwas mlekowy) — twardy, mocny, ekologiczny materiał pochodzenia roślinnego, wytwarzany z kukurydzy i skrobi ziemniaczanej
  • Automatyczne podawanie włókna — uproszczona instalacja włókna obejmuje włożenie rolki z włóknem do specjalnej kasety i załadowanie kasety do drukarki; następnie włókno jest automatycznie podawane do dyszy
  • Automatyczne cięcie włókna — możliwe po zakończeniu zadania druku
  • Elastyczny stół metalowy z wbudowanym termostatem, umożliwiający zarówno stabilne uformowanie, jak i łatwe wyjęcie gotowego modelu
  • Pomoc w poziomowaniu stołu — automatyczny pomiar błędu poziomowania stołu zwiększa stabilność formowania
  • Filtr HEPA, zapobiegający uwalnianiu zanieczyszczonego powietrza
  • Elementy napędowe silnika zaprojektowane specjalnie w celu obniżenia poziomu hałasu podczas pracy
  • Kamera i dioda LED na potrzeby zdalnego monitorowania za pomocą smartfonu lub tabletu

- Po wprowadzeniu sztandarowej drukarki 3D 3DUJ-553 Mimaki stara się wykorzystywać kolejne szanse w obszarze druku 3D — kontynuuje Benckhuysen. - Nasza nowa drukarka biurkowa 3D odpowiada na potrzeby nowoczesnych środowisk druku i oferuje szeroką gamę zastosowań. Wprowadzenie tego najnowszego produktu dowodzi, że firma Mimaki nieustannie dąży do tworzenia innowacji oraz zapewniania klientom rozwiązań zwiększających rentowność.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764