logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki wspiera zaangażowanie i sukcesy klientów w druku 3D za pomocą kolejnych wydarzeń wirtualnych

  PR 04.11.2020, przeczytano 581 razy
ilustracjastrzałka
Drukarka 3D 3DUJ-553 firmy Mimaki będzie główną atrakcją targów Formnext Connect oraz wirtualnego wydarzenia Mimaki 3D Experience

Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś o najnowszej z szeregu inicjatyw mających wspierać, inspirować i wzbudzać zainteresowanie jej klientów w niezmiennie trudnym okresie pandemii COVID-19 — zaplanowanych od listopada do grudniadwóch następujących po sobie kreatywnych wydarzeniach wirtualnych poświęconych drukowi 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-wspiera-zaangazowanie-i-sukcesy-klientow-w-druku-3d-za-pomoca-kolejnych-wydarzen-wirtualnych,389051,artykul.html

Rozpoczynając serię wydarzeń, firma Mimaki przedstawi swoje najnowsze rozwiązania, zastosowania i wiedzę w dziedzinie druku 3D, a także całkowicie nowy produkt zaprezentowany w czasie rzeczywistym na pokazie – pierwszych w historii wirtualnych targach Formnext Connect (10-12 listopada). Następnie, do końca miesiąca firma Mimaki będzie gospodarzem własnego interaktywnego wydarzenia Mimaki 3D Experience, które uzupełni jej ofertę internetową o szereg dedykowanych ciekawych materiałów i podstawowych możliwości do wymiany informacji i wiedzy. W dniach od 10 listopada do 16 grudnia Mimaki 3D Experience będzie w czasie rzeczywistym stanowić jedyną w swoim rodzaju wirtualną przestrzeń dla udziałowców z całej branży, wykorzystując takie funkcje jak interaktywne wirtualne stoisko czy transmitowane na żywo spotkania wideo, prezentacje produktów i panele z udziałem ekspertów.

Listopadowe wydarzenia należą do serii podobnych tegorocznych sukcesów firmy Mimaki, takich jak Virtual Print Festival w marcu i kwietniu oraz Mimaki Live Series w lecie. Przenosząc imprezy targowe do Internetu, firma Mimaki była w stanie nawiązać kontakt z udziałowcami na całym świecie, aby sprawdzić wpływ pandemii COVID-19 na branżę druku, a także zbadać możliwości stawienia czoła tym wyzwaniom, rozwoju i posuwania się naprzód w obliczu globalnego kryzysu – jej uczestnictwo w wydarzeniach Formnext Connect i Mimaki 3D Experience oznacza obietnicę jeszcze większego wsparcia dla klientów w tym sektorze i ułatwienia im udziału w wydarzeniach online.

- Ze względu na niepewność związaną z tegoroczną pandemią, której końca na razie nie widać, musieliśmy utrzymać innowacyjność – nie tylko w zakresie naszych technologii, ale także sposobów dalszego zapewnienia realnego, cennego wsparcia zarówno naszym klientom, jak i całej branży —komentuje Danna Drion, starszy menedżer ds. marketingu w Mimaki Europe. - Teraz bardziej niż kiedykolwiek odczuwamy niewiarygodną satysfakcję z możliwości wykorzystania takich platform jak Formnext Connect, aby rzucić światło na wyjątkową pracę wykonywaną przez naszych klientów pomimo tych przeciwności, a także wspierać ich dalszy rozwój w nowych warunkach.

Podczas wydarzenia Formnext Connect centralne miejsce w obszernej ofercie produktów firmy Mimaki zajmą drukarki 3D 3DUJ-553 i 3DGD-1800. Firma Mimaki obiecuje też przedstawić wnikliwe najnowsze analizy rynkowe i przegląd imponujących codziennych kreatywnych zastosowań tych maszyn. Eksperci firmy Mimaki zaprezentują także swoją wizję przyszłości rynku 3D i poza innymi ekscytującymi informacjami opowiedzą, czego mogą oczekiwać klienci podczas wydarzenia Mimaki 3D Experience, które będzie miało miejsce po targach.

Oferując całkowicie odmienny format niż oparty na profilu multimedialnym program Formnext, wydarzenie Mimaki 3D Experience postara się zastąpić fizyczny udział w targach interaktywną imprezą w Internecie, czyniąc ją idealnym uzupełnieniem obecności firmy Mimaki na targach. Poza zaawansowanym renderingiem 3D wirtualnego stoiska, na którym można będzie szczegółowo obejrzeć urządzenia firmy Mimaki i próbki 3D, platforma umożliwi też udział w wymiarze praktycznym, wykorzystując funkcje interaktywnego czatu i wirtualnych spotkań, jak również oferując szereg treści na żywo i w formie nagrań.

- Nasz nowy znak firmowy Mimaki 3D Experience jest efektem zaangażowania na rzecz klientów i zobowiązania się do zwiększania wartości i rozwoju kontaktów online w tych trudnych czasach — podsumowuje Drion. - Jak obserwujemy w innych segmentach firmy, tego typu wydarzenia mają olbrzymie znaczenie, pomagając klientom odnawiać kontakty, odzyskać perspektywę i nabrać nowej energii. Dlatego zamierzamy nadal wykorzystywać tę wiedzę i robić wszystko, co w naszej mocy, aby wspierać dalszy rozwój branży wytwarzania przyrostowego.

Aby zgłosić swój udział w targach Formnext Connect, prosimy kliknąć TUTAJ i na zakończenie procesu rejestracji wpisać kod FN20RE2, aby otrzymać darmowy bilet. Aby uzyskać więcej informacji na temat wydarzenia Mimaki 3D Experience, które odbędzie się w dniach od 10 listopada do 16 grudnia, prosimy obserwować kanały mediów społecznościowych firmy Mimaki lub spotkać się z naszym zespołem podczas targów Formnext Connect.

ilustracjastrzałka

Firma Mimaki zaprezentuje swoją wielkoformatową drukarkę 3D 3DGD-1800, oferując demonstracje imponujących zastosowań maszyny

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764