logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki zapowiada globalne wydarzenie Innovation Days

  PR 06.05.2021, przeczytano 183 razy
ilustracja

Firma Mimaki zaprasza na Innovation Days (Dni Innowacji – 2-4 czerwca 2021), wydarzenie wirtualne organizowane wspólnie przez jej biura regionalne, aby pobudzić i kultywować innowacje w branży druku. Program imprez, prowadzonych przez ekspertów z Mimaki Japan, Mimaki USA i Mimaki Europe, będzie dotyczył zaspokojenia potrzeb obecnych i potencjalnych klientów na ich lokalnych rynkach, jak również oczekiwań całych sektorów (znaki graficzne, przemysłowy, tekstylny i 3D) w zakresie przezwyciężenia współczesnych wyzwań i budowania sukcesu w branży. Uczestnicy będą także mogli lepiej poznać najnowsze pozycje w ofercie produktów firmy Mimaki – JFX550, JFX600 i SUJV-160 – w formie prezentacji na żywo po wprowadzeniu tych modeli na rynek na targach virtual.drupa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-zapowiada-globalne-wydarzenie-innovation-days,391344,artykul.html

Firma Mimaki nadal rozwija swój program wydarzeń online, zapoczątkowany przez ubiegłoroczny Mimaki Print Festival, aby zapewnić wsparcie i umożliwić kontakty z partnerami i klientami na całym świecie. Korzystając z indywidualnej platformy internetowej, goście Innovation Days będą w stanie uczestniczyć w pokazach na żywo najnowszych produktów Mimaki, mieć dostęp do specjalnych promocji, oglądać webinaria, spotykać się i rozmawiać z ekspertami firmy Mimaki, a także brać udział w rozmowach przy okrągłym stole.

Dodatkowo, to wspólne przedsięwzięcie biur regionalnych daje gościom niepowtarzalną okazję do zwiedzenia siedziby głównej firmy Mimaki, udziału w wirtualnych wycieczkach po głównej fabryce w Japonii i szansę wysłuchania niepowtarzalnych pozdrowień prezesa w czasie imprezy. Mimaki Europe, USA i Japan będą również miały dedykowane, regionalne programy imprez, skierowane do miejscowych dostawców usług druku lub tych firm spoza regionu, które chciałyby lepiej poznać globalną branżę druku.

- Przez cały 2020 rok firma Mimaki traktowała priorytetowo naszych klientów, partnerów i ogólnie rozumianą branżę, oferując wsparcie, edukację i wymianę informacji online przy braku możliwości osobistego udziału targach i ekspozycjach. Ponieważ wiele firm w 2021 roku nadal odczuwa skutki pandemii, nie słabnie potrzeba współpracy w branży druku i wzajemnego inspirowania się w drodze do sukcesu — komentuje Danna Drion, dyrektor generalny ds. marketingu, EMEA. - Organizując Innovation Days, bardzo nam zależało na maksymalnym odtworzeniu żywej, innowacyjnej atmosfery targów. W ciągu tych kilku dni eksperci firmy Mimaki i publiczność spotkają się, aby podzielić się wspólnymi doświadczeniami, porozmawiać i zaprezentować możliwości zastosowań oferowane przez nowe technologie Mimaki. W czasie pandemii wiele firm rozszerza albo całkowicie zmienia swoje oferty, kierując je do nowych sektorów. Mamy nadzieję, że będziemy mogli im pomóc i zachęcić je do realizowania lub kontynuowania tych zmian.

W okresie poprzedzającym Innovation Days, firma Mimaki Europe przygotowała także inną wirtualną inicjatywę, Mimaki Digital Showroom, aby nawiązać kontakt ze swoimi klientami. Ta wirtualna przestrzeń naśladuje tradycyjną ekspozycję, gdzie obecni i potencjalni klienci firmy Mimaki będą mogli zobaczyć technologie w akcji i pomówić z zespołem o najnowszych trendach i rozwiązaniach rynkowych, które mogłyby pomóc im zaspokoić bieżące potrzeby. Projekt Mimaki Digital Showroom jest częścią działań firmy mających na celu bycie blisko społeczności druku cyfrowego, a także zobowiązaniem do zwiększania wartości i dalszego rozwoju aktywności online.

Zgłosić swoje zainteresowanie udziałem w Innovation Days można TUTAJ.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
#Szczepimysię – KGHM prowadzi kampanię zachęcającą do szczepień pracowników miedziowej spółki
KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.
Kampania „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia” realizowana przez Procontent
Trwa kampania „Zentiva – Zmieniamy Przyzwyczajenia”. Przez cztery miesiące, od czerwca do września, mieszkańcy 23 polskich miast mogą bezpłatnie wykonać badania profilaktyczne. Realizacją akcji zajmuje się agencja Procontent Communication na zlecenie Zentiva Polska – organizatora kampanii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764