logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki zapowiada globalne wydarzenie Innovation Days

  PR 06.05.2021, przeczytano 1025 razy
ilustracja

Firma Mimaki zaprasza na Innovation Days (Dni Innowacji – 2-4 czerwca 2021), wydarzenie wirtualne organizowane wspólnie przez jej biura regionalne, aby pobudzić i kultywować innowacje w branży druku. Program imprez, prowadzonych przez ekspertów z Mimaki Japan, Mimaki USA i Mimaki Europe, będzie dotyczył zaspokojenia potrzeb obecnych i potencjalnych klientów na ich lokalnych rynkach, jak również oczekiwań całych sektorów (znaki graficzne, przemysłowy, tekstylny i 3D) w zakresie przezwyciężenia współczesnych wyzwań i budowania sukcesu w branży. Uczestnicy będą także mogli lepiej poznać najnowsze pozycje w ofercie produktów firmy Mimaki – JFX550, JFX600 i SUJV-160 – w formie prezentacji na żywo po wprowadzeniu tych modeli na rynek na targach virtual.drupa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-zapowiada-globalne-wydarzenie-innovation-days,391344,artykul.html

Firma Mimaki nadal rozwija swój program wydarzeń online, zapoczątkowany przez ubiegłoroczny Mimaki Print Festival, aby zapewnić wsparcie i umożliwić kontakty z partnerami i klientami na całym świecie. Korzystając z indywidualnej platformy internetowej, goście Innovation Days będą w stanie uczestniczyć w pokazach na żywo najnowszych produktów Mimaki, mieć dostęp do specjalnych promocji, oglądać webinaria, spotykać się i rozmawiać z ekspertami firmy Mimaki, a także brać udział w rozmowach przy okrągłym stole.

Dodatkowo, to wspólne przedsięwzięcie biur regionalnych daje gościom niepowtarzalną okazję do zwiedzenia siedziby głównej firmy Mimaki, udziału w wirtualnych wycieczkach po głównej fabryce w Japonii i szansę wysłuchania niepowtarzalnych pozdrowień prezesa w czasie imprezy. Mimaki Europe, USA i Japan będą również miały dedykowane, regionalne programy imprez, skierowane do miejscowych dostawców usług druku lub tych firm spoza regionu, które chciałyby lepiej poznać globalną branżę druku.

- Przez cały 2020 rok firma Mimaki traktowała priorytetowo naszych klientów, partnerów i ogólnie rozumianą branżę, oferując wsparcie, edukację i wymianę informacji online przy braku możliwości osobistego udziału targach i ekspozycjach. Ponieważ wiele firm w 2021 roku nadal odczuwa skutki pandemii, nie słabnie potrzeba współpracy w branży druku i wzajemnego inspirowania się w drodze do sukcesu — komentuje Danna Drion, dyrektor generalny ds. marketingu, EMEA. - Organizując Innovation Days, bardzo nam zależało na maksymalnym odtworzeniu żywej, innowacyjnej atmosfery targów. W ciągu tych kilku dni eksperci firmy Mimaki i publiczność spotkają się, aby podzielić się wspólnymi doświadczeniami, porozmawiać i zaprezentować możliwości zastosowań oferowane przez nowe technologie Mimaki. W czasie pandemii wiele firm rozszerza albo całkowicie zmienia swoje oferty, kierując je do nowych sektorów. Mamy nadzieję, że będziemy mogli im pomóc i zachęcić je do realizowania lub kontynuowania tych zmian.

W okresie poprzedzającym Innovation Days, firma Mimaki Europe przygotowała także inną wirtualną inicjatywę, Mimaki Digital Showroom, aby nawiązać kontakt ze swoimi klientami. Ta wirtualna przestrzeń naśladuje tradycyjną ekspozycję, gdzie obecni i potencjalni klienci firmy Mimaki będą mogli zobaczyć technologie w akcji i pomówić z zespołem o najnowszych trendach i rozwiązaniach rynkowych, które mogłyby pomóc im zaspokoić bieżące potrzeby. Projekt Mimaki Digital Showroom jest częścią działań firmy mających na celu bycie blisko społeczności druku cyfrowego, a także zobowiązaniem do zwiększania wartości i dalszego rozwoju aktywności online.

Zgłosić swoje zainteresowanie udziałem w Innovation Days można TUTAJ.

Źródło: Mimaki Europe

www.mimakieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764