logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mimaki zapowiada innowacyjne, wirtualne wydarzenie

  PR 17.03.2020, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka
Na festiwalu "Mimaki Virtual Print" zostaną pokazane prezentacje wideo najnowszych produktów, w tym Tx300P-1800 MkII

Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i urządzeń do cięcia poinformował o organizacji interaktywnej, interesującej imprezy online pod nazwą „Mimaki Virtual Print Festival”, podczas której obecni i potencjalni klienci będą mogli w ciekawy i niepowtarzalny sposób zapoznać się z produktami firmy, poznać je bliżej podczas wirtualnych prezentacji, uczestniczyć w różnych konkursach i nawiązać interesujące kontakty. Podczas imprezy odbędzie się cykl seminariów online dla grup i pojedynczych osób. Impreza rozpocznie się w dniu 24 marca 2020, tj. dokładnie w tym samym dniu, w którym miały rozpocząć się targi FESPA 2020(1). Mimaki będzie przedstawiać nowe produkty, trendy i zamierzenia w odstępach tygodniowych aż do końca kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mimaki-zapowiada-innowacyjne%2C-wirtualne-wydarzenie,386130,artykul.html

Organizując to wydarzenie w rzeczywistości wirtualnej w tym samym czasie, w którym były planowane oryginalne targi FESPA 2020, Mimaki chce zapewnić uczestnikom online jak najwięcej korzyści, które oferowałaby im impreza pierwotna. W tym celu spółka umożliwi zarówno swoim obecnym, jak i potencjalnym klientom i partnerom wirtualne uczestnictwo w prezentacjach produktów, odwiedzenie stoiska, jakie miała mieć na FESPA 2020, indywidualne czaty w celu omówienia szczególnych wymagań biznesu i zagadnień technicznych, a także uczestnictwo w sesjach na żywo z pracownikami FESPA w celu wymiany informacji i wiedzy. Podczas sesji, w których będą uczestniczyć przedstawiciele Mimaki w otwartym dialogu prowadzonym z klientami z wszystkich segmentów rynku, będzie omawiana całość zagadnień, w tym druk banerów, grafiki, nadruków na tkaninach i bezpośrednio na przedmiocie użytkowym (DTS), druk 3D i wiele innych.

Danna Drion, starszy menedżer ds. marketingu na region EMEA, Mimaki Europe, komentuje: - Mimaki w pełni rozumie i zgadza się z decyzją FESPA o przesunięciu targów i mamy nadzieję uczestniczyć w nich w nowym terminie. Mimo że nie jesteśmy w stanie odtworzyć całej atmosfery targów FESPA, chcemy zapewnić dostęp do informacji o najnowszych produktach i do zasobów edukacyjnych, które zamierzaliśmy udostępnić podczas FESPA 2020, naszym istniejącym i potencjalnym klientom w największym możliwym stopniu. Festiwal Virtual Print Festival umożliwi nam zaoferowanie dokładnie tego, co możemy zrobić jako organizator wydarzeń interaktywnych w celu inspiracji, zachęcania i wzbudzania zainteresowania naszych obecnych i przyszłych klientów, którzy będą mieć okazję poznania różnych zastosowań i całej gamy możliwości oferowanych przez najnowsze rozwiązania Mimaki.

Główne punkty programu Mimaki Print Festival są następujące:

  • Trendy w branży – współpraca Mimaki i FESPA: Mimaki i FESPA wspólnie zorganizują seminaria online przedstawiające aktualne trendy i wyzwania rynkowe oraz okazje biznesowe obecne w branży drukarskiej.
  • Prezentacje produktów: Podczas imprezy będą pokazywane krótkie nagrania wideo przedstawiające pełnię korzyści i możliwości najnowszych technologii Mimaki. W ramach tych nagrań przedstawimy wszechstronne urządzenie drukujące Tx300P-1800 MkII umożliwiające bezpośredni nadruk na tkaninie oraz druk transferowy.
  • Wirtualne spotkania przy kawie i instruktaże: Podczas imprezy obecni i potencjalni dystrybutorzy mogą zaaranżować rozmowy indywidualne z doświadczonymi przedstawicielami Mimaki w celu uzyskania bardziej szczegółowych i spersonalizowanych informacji o technologiach Mimaki oraz omówić z nimi własne potrzeby biznesowe.
  • Czaty na żywo z ekspertami: Osobom, które są zainteresowane odpowiedzią na jakieś konkretne pytanie lub które nie mogą uczestniczyć w całej sesji, Mimaki zapewni możliwość kontaktu online lub w czacie na żywo z ekspertami z każdej dziedziny w czasie pierwszego tygodnia imprezy (tj. od 24 do 27 marca).

Informacje o aktualnym harmonogramie sesji, terminach konkursów oraz szczegóły Mimaki Print Festival, w tym zasady rejestracji, logowania i uczestnictwa w imprezie TUTAJ.

Źródło: Mimaki

www.mimakieurope.com

Dodatkowe informacje:

(1) FESPA 2020: Ze względu na szybko zmieniającą się sytuację związaną z COVID-19 w Europie kontynentalnej FESPA podjęła decyzję o przesunięciu terminu światowych targów FESPA Global Print Expo 2020, European Sign Expo 2020 i Sportswear Pro 2020. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie internetowej https://www.fespaglobalprintexpo.com/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764