logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mind Progress Group jeszcze smaczniejsze

  PR 19.05.2014, przeczytano 1386 razy
ilustracja

Od maja Karolina Łagowska, PR Manager w Mind Progress Group, będzie odpowiada za działania media relations dla spółki MJM, właściciela sześciu marek restauracyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mind-progress-group-jeszcze-smaczniejsze,21674,artykul.html

Agencja wcześniej prowadziła obsługę kreatywną i informatyczną klienta. Teraz powiększa swoją obsługę o działania z zakresu obsługi reklamowej i public relations. Za kompleksową obsługę klienta ze strony Mind Progress Group odpowiada account manager Ewa Laskowska. Działania PR dla MJM będzie prowadziła Karolina Łagowska, PR Manager w Mind Progress Group. Łagowska pracuje w agencji od lipca 2013 roku, realizując działania PR m.in. dla branży HoReCa, galerii handlowych, usług specjalistycznych i wyposażenia wnętrz. Wcześniej pracowała w Komunikacji Plus i Profit Communication, gdzie obsługiwała m.in. takie marki, jak KGHM, Taouron czy instytucje publiczne.

W ramach prowadzonych działań PR Mind Progress Group skupi się na działaniach media relations dla sześciu brandów restauracyjnych: eksponującego kurczaki w panierce Broaster Chicken, sieci tureckich restauracji Effez Polska, lodziarni Choice, Yogo by Choice, restauracji z kuchnią amerykańską Road oraz nowemu włoskiemu brandowi z kuchnią włoską. Umowa o współpracy na działania PR została podpisana bezterminowo. Klient nie korzystał wcześniej na stałe z usług innych agencji w obszarze komunikacji z mediami.

Źródło: Mind Progress Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764