logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare: Ukoronowanie kobiet w kampanii Delikatesów Centrum

  PR 26.10.2015, przeczytano 702 razy
ilustracjastrzałka

Startuje nowa kampania Delikatesów Centrum – sieć grupy EUROCASH S.A. swoją komunikację kieruje do współczesnych królowych. To aktywne kobiety, które dbając o rodzinę i bliskich, szukają dobrej jakości i rozsądnych cen. Działania reklamowe realizowane przez Mindshare Polska prowadzone są w ogólnopolskich stacjach radiowych i w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare%3A-ukoronowanie-kobiet-w-kampanii-delikatesow-centrum-,26377,artykul.html

Delikatesy Centrum w swojej nowej kampanii reklamowej postawiły na panie – to one w większości domów podejmują codzienne decyzje zakupowe.

W najnowszej kreacji kobiety zostały przedstawione iście królewsko – poprzez bajkową stylistykę korony, zwrócono uwagę na ich rolę. Każdego dnia, niczym właśnie królowe – troszczą się o swoich najbliższych. Komunikacja Delikatesów Centrum to także podkreślenie idei „Dbania Codziennego” o klientów, ze względu na bliską lokalizację sklepów i atrakcyjną ofertę produktów.

W ramach kampanii, prowadzone będą zarówno działania produktowe, jak i wizerunkowe. Nowy sposób komunikacji obejmuje zmiany w przestrzeni sklepowej (nowe oznakowania cenowe, plakaty, banery oraz billboardy). Odświeżono także gazetkę promocyjną, a strona internetowa zyskała bardzo nowoczesną stylistykę.

Dom mediowy Mindshare jest odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Oficjalna koronacja królowej nastąpiła 26 października br. W ciągu miesiąca trwania kampanii wprowadzającej prezentowane będą spoty wizerunkowe i produktowe promujące ofertę Delikatesów Centrum, emitowane w największych stacjach radiowych – RMF, RMF Maxxx, ZET Barometr, Eska oraz VOX. Kampania radiowa będzie wspierana obecnością na kluczowych portalach internetowych (Onet i WP).

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764