logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare i FOX Networks wspierają polskie rysie nizinne

  PR 17.01.2018, przeczytano 588 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie wystartowała druga edycja akcji #PiątkaDlaRysia realizowanej przez FOX Networks Group Poland, nadawcy kanału Nat Geo Wild. Aktywacja, której beneficjentem jest WWF Polska, towarzyszy kampanii mediowej promującej „Miesiąc z wielkimi kotami” – coroczne wydarzenie stacji. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-i-fox-networks-wspieraja-polskie-rysie-nizinne-,35147,artykul.html

Wesprzeć akcję #PiątkaDlaRysia może każdy, kto na stronie wielkiekoty.natgeowild.pl umieści zdjęcie swojego pupila. Za każdą dodaną fotografię, która stanie się elementem mozaiki tworzącej obrazek rysiów, organizatorzy akcji przekażą 5 złotych na prowadzony przez WWF Polska program ochrony rysia nizinnego. Podczas ubiegłorocznej aktywacji kanał Nat Geo Wild zadeklarował wpłatę 25 tysięcy złotych za zgromadzenie 5 tysięcy zdjęć. Cel ten udało się zrealizować w zaledwie 18 dni! Dodatkowo, w czasie trwania „Miesiąca z wielkimi kotami”, WWF Polska zanotowała 43 proc. wzrost zainteresowania wirtualną adopcją rysi.

Celem tegorocznej edycji #PiątkiDlaRysia jest zgromadzenie 6 tysięcy zdjęć, do 30 tysięcy złotych wzrasta więc pula donacji na rzecz WWF Polska. Część tej kwoty przekaże dom mediowy Mindshare.  

Kampania mediowa promująca akcję #PiątkaDlaRysia wspierana będzie komunikacją w stacjach z portfolio FOX Networks Group Poland (Nat Geo Wild, National Geographic, Nat Geo People, FOX i FOX Comedy). Za koncepcję i realizację akcji odpowiada pion Invention domu mediowego Mindshare Polska. Agencja jest partnerem mediowym FOX Networks Group Poland odpowiedzialnym za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup wszystkich typów mediów dla stacji należących do grupy.

Źródło: Mindshare

Dodatkowe informacje:

Mindshare Polska jest oddziałem globalnego domu mediowego Mindshare z siedzibą w Londynie, realizującego kompleksowe strategie reklamowe zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i firm działających regionalnie i lokalnie na poszczególnych światowych rynkach. Dom mediowy Mindshare skupia specjalistów zajmujących się przygotowaniem strategii mediowych, planowaniem i zakupem mediów oraz implementacją działań reklamowych w ramach czterech pionów agencji: Business Planning, Exchange, Invention oraz Client Leadership. Mindshare Polska jest pionierem w zakresie planowania i realizacji działań w nowych mediach – na polskim rynku jako jeden z pierwszych wyodrębnił dział interaktywny (początkowo pod nazwą MS Interaction, obecnie Invention), specjalizujący się w kampaniach realizowanych online oraz w planowaniu i implementacji niestandardowych rozwiązaniach reklamowych w nowych mediach. Mindshare Polska współtworzy GroupM, największą na świecie strukturę negocjacyjną, zwiększając tym samym przewagę konkurencyjną i korzyści dla swoich klientów na polskim rynku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764